Sivu 2/2
Lähetetty: 4.8.2006 11:22
Kirjoittaja ralli lada
jos öljy ei pääse valumaan vapaasti niin sitä saattaa päästä bensa-ilma seokseen-> savuttaa rankasti
Lähetetty: 4.8.2006 14:26
Kirjoittaja Corollaattori
No häätyy tehdä se öljyn paluu sitte öljyn mittatikun reikään, ku en viitsi ö-pohjaa alakaa puhkoon... riittääköhän sen tikun reiän halkaisija? luulisin että riittää.
...p.s tänään lomille!!!
Lähetetty: 4.8.2006 17:13
Kirjoittaja START
tammer diiselissä väitti että olis ehkä liian pieni se öljy tikunreikä
ei sais yhtään ahistaa muuten turbo "tulvii"

Lähetetty: 4.8.2006 17:22
Kirjoittaja Turbiini
Kyllä tikun reikä riittävän iso on, mutta pakosarjan koukkaaminen koneen vasemmallepuolen on paljon hakkalampaa ku ottaa pohja irti.
Lähetetty: 4.8.2006 18:56
Kirjoittaja teemu_83
nii,oisko jollain vinkkiä aiheeseen?? eli kaasari turbon imupuolelle??? jos on ni otan kiitoksen kanssa vastaan....

Lähetetty: 4.8.2006 23:25
Kirjoittaja ralli lada
nyt tulee turboista tietäville hankalasti esitetty kysymys!
omassa ahtimessa on tämän hetken suunnitelmassa öljynpaluuseen tarkoitettu isompi reikä ylöspäin, ja pienempi alas!
eli jos laittaa noin ne letkut niin ahdin "ui" öljyssä.
mutta toimiiko jos laittaa öljyn menemään sisään isommasta reiästä?
tarkoitus olisi tehdä öljypohjaan paluu, ja öljy otetaan paineanturilta.
kiitoksia tulevista neuvoista!
Lähetetty: 5.8.2006 15:18
Kirjoittaja Turbiini
Paluu reikä pitää kääntää alaspäin, muuten tulee tuho.
Lähetetty: 5.8.2006 17:14
Kirjoittaja ralli lada
onko väli kumpaa reikää käyttää paluureikänä?
tiedän että isompaa pitäisi, mutta reiäthän ovat melkein samankokoiset.
ahtimen asento menee v*tuilleen jos imu-ja pakopesiä kääntää.
ja hukkaportin avaus mekanismit tulee ahtoputken eteen.
Lähetetty: 5.8.2006 23:42
Kirjoittaja Turbiini
No tietysti paluureikää pitää käyttää paluureikänä pitäishän sen järkikin sanoa. Eihän sen hukkaportinvivustonmuutos nyt kovinsuuri operaatio ole, ja pitää ahto ja turbiini puolen keskenään samassa asennossa niin eihän siinäpitäisi ongelmia tulla.