Ku eikö siihen pitäs tehä kaikki muodot tosi pyöreiksi, jotta tuo nakutus riski pienenee..
on siinä pako/imu kanavat suunnilleen venttiilien kokoset ja palotiloja yritetty pyöristellä mutta eipä tuon muotosesta oikeen kauheen hyvää saa kyllähän ne pyöreet muodot palotiloissa nakutus herkkyyttä alentaa
Ladan kansi on tosiaan vähän huonon mallinen Kuin myös kaikki muukki kiilapalotilat.
Oisivatpa teheneet venäjällä vähän kehitys työtä, ja värkänneet ladaan TwinCamin ei se nyt niin ois kaatanu ladan tehasta, jos uuden moottorin oisivat teheneet. Pikkasen hintaa joka ladaan..
IlkkaHe kirjoitti:Ladan kansi on tosiaan vähän huonon mallinen Kuin myös kaikki muukki kiilapalotilat.
Oisivatpa teheneet venäjällä vähän kehitys työtä, ja värkänneet ladaan TwinCamin ei se nyt niin ois kaatanu ladan tehasta, jos uuden moottorin oisivat teheneet. Pikkasen hintaa joka ladaan..
eihän se uutta moottoria tarvi vaan pelkän kannen onhan noita ketju DOCH:kkeja muillakin merkeillä
Siis sais normi ketjukoneen lohkolle värkättyä TwinCamin periaattees? ite kattelin että ei pystyis, mutta ainahan sitä oppii
Oisivat teheneet tehtaalla sitten lisää noita kansia, ja mikseivät istuttaneet niitä nokillekki uusiin ladoihin.. menekkiä ois nuille kansille varmasti ollu ralliporukoissa yms
IlkkaHe kirjoitti:Siis sais normi ketjukoneen lohkolle värkättyä TwinCamin periaattees? ite kattelin että ei pystyis, mutta ainahan sitä oppii
Oisivat teheneet tehtaalla sitten lisää noita kansia, ja mikseivät istuttaneet niitä nokillekki uusiin ladoihin.. menekkiä ois nuille kansille varmasti ollu ralliporukoissa yms
kyllähän siihen luulis saavan jotenkin viritettyä sen tvinkamin
tosin vois olla virittelyä keskivertoa enemmän
jonkun pelle pelottoman luulis olleen sellasenkin jo joskus rakennelleen
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Mäntä kirjoitti:Tulee kalliiksi turbottaminen, vaihda koko kone esim. tällaiseen http://en.wikipedia.org/wiki/Rolls-Royce_Merlin vanhoja meteorin koneita saa 2000€ ja tehoja on 700hv nuo Merlinin koneet on vissiin vähä kalliimpia
Kontio kirjoitti:Onhan Ladakin tehnyt TwinCam kansia 80-luvulla.TwinCam kansia käytettiin Lada VFTS T16:n 240 hevosvoimaisessa 1.8 turbo moottorissa ja Lada VFTS T16 painoi 850kg VFTS T16 tehtiin vain muutama prototyyppi versio ja sittemmin 1.8 TC turbo istutettiin samaraan...
Noita Ladan B-ryhmän TwinCam kansia ei löydä varmaan enää mistään. He*vetin harvinaisia venäjälläkin
taitaa olla vielä harvemmassa kun 400 asconan tai mantan kannet.
Kontio kirjoitti:Onhan Ladakin tehnyt TwinCam kansia 80-luvulla.TwinCam kansia käytettiin Lada VFTS T16:n 240 hevosvoimaisessa 1.8 turbo moottorissa ja Lada VFTS T16 painoi 850kg VFTS T16 tehtiin vain muutama prototyyppi versio ja sittemmin 1.8 TC turbo istutettiin samaraan...
Noita Ladan B-ryhmän TwinCam kansia ei löydä varmaan enää mistään. He*vetin harvinaisia venäjälläkin
taitaa olla vielä harvemmassa kun 400 asconan tai mantan kannet.
Uskoisin että noita Ladan twincam kansia ei oo tehty yli 30 kappaletta