Lähetetty: 24.9.2006 14:51
on siinä pako/imu kanavat suunnilleen venttiilien kokosetIlkkaHe kirjoitti:Ootkos igori kantta mitenkä avarrellu?
Ku eikö siihen pitäs tehä kaikki muodot tosi pyöreiksi, jotta tuo nakutus riski pienenee..



on siinä pako/imu kanavat suunnilleen venttiilien kokosetIlkkaHe kirjoitti:Ootkos igori kantta mitenkä avarrellu?
Ku eikö siihen pitäs tehä kaikki muodot tosi pyöreiksi, jotta tuo nakutus riski pienenee..
eihän se uutta moottoria tarvi vaan pelkän kannenIlkkaHe kirjoitti:Ladan kansi on tosiaan vähän huonon mallinenKuin myös kaikki muukki kiilapalotilat.
Oisivatpa teheneet venäjällä vähän kehitys työtä, ja värkänneet ladaan TwinCaminei se nyt niin ois kaatanu ladan tehasta, jos uuden moottorin oisivat teheneet. Pikkasen hintaa joka ladaan..
kyllähän siihen luulis saavan jotenkin viritettyä sen tvinkaminIlkkaHe kirjoitti:Siis sais normi ketjukoneen lohkolle värkättyä TwinCamin periaattees? ite kattelin että ei pystyis, mutta ainahan sitä oppii![]()
Oisivat teheneet tehtaalla sitten lisää noita kansia, ja mikseivät istuttaneet niitä nokillekki uusiin ladoihin.. menekkiä ois nuille kansille varmasti ollu ralliporukoissa yms
tuolla hinnalla pääsee melkein jo kilohinnoilleMäntä kirjoitti:Tulee kalliiksi turbottaminen, vaihda koko kone esim. tällaiseenhttp://en.wikipedia.org/wiki/Rolls-Royce_Merlin vanhoja meteorin koneita saa 2000€ ja tehoja on 700hv
nuo Merlinin koneet on vissiin vähä kalliimpia
taitaa olla vielä harvemmassa kun 400 asconan tai mantan kannet.Kontio kirjoitti:Onhan Ladakin tehnyt TwinCam kansia 80-luvulla.TwinCam kansia käytettiin Lada VFTS T16:n 240 hevosvoimaisessa 1.8 turbo moottorissa ja Lada VFTS T16 painoi 850kgVFTS T16 tehtiin vain muutama prototyyppi versio ja sittemmin 1.8 TC turbo istutettiin samaraan...
Noita Ladan B-ryhmän TwinCam kansia ei löydä varmaan enää mistään. He*vetin harvinaisia venäjälläkin
Uskoisin että noita Ladan twincam kansia ei oo tehty yli 30 kappalettaiigorr kirjoitti:taitaa olla vielä harvemmassa kun 400 asconan tai mantan kannet.Kontio kirjoitti:Onhan Ladakin tehnyt TwinCam kansia 80-luvulla.TwinCam kansia käytettiin Lada VFTS T16:n 240 hevosvoimaisessa 1.8 turbo moottorissa ja Lada VFTS T16 painoi 850kgVFTS T16 tehtiin vain muutama prototyyppi versio ja sittemmin 1.8 TC turbo istutettiin samaraan...
Noita Ladan B-ryhmän TwinCam kansia ei löydä varmaan enää mistään. He*vetin harvinaisia venäjälläkin
kai se sopii kun sovittaaKontio kirjoitti:sopisiko CraneCamsin XR3000 kärjetön sytkä ja LX91 puola 1600SL:ään?
Kellään kokemuksia?
Double over camshaft head? Kaksi nokan yläpuolista kanttapappa- igor kirjoitti:DOCH
No ei se oo niin justiinsa...Tuomas kirjoitti:Double over camshaft head? Kaksi nokan yläpuolista kanttapappa- igor kirjoitti:DOCH