Sivu 2/46

Lähetetty: 24.9.2006 14:51
Kirjoittaja pappa- igor
IlkkaHe kirjoitti:Ootkos igori kantta mitenkä avarrellu?

Ku eikö siihen pitäs tehä kaikki muodot tosi pyöreiksi, jotta tuo nakutus riski pienenee..
on siinä pako/imu kanavat suunnilleen venttiilien kokoset :roll: ja palotiloja yritetty pyöristellä mutta eipä tuon muotosesta oikeen kauheen hyvää saa :cry: kyllähän ne pyöreet muodot palotiloissa nakutus herkkyyttä alentaa :P

Lähetetty: 24.9.2006 15:08
Kirjoittaja IlkkaHe
Ladan kansi on tosiaan vähän huonon mallinen :? Kuin myös kaikki muukki kiilapalotilat.

Oisivatpa teheneet venäjällä vähän kehitys työtä, ja värkänneet ladaan TwinCamin :roll: ei se nyt niin ois kaatanu ladan tehasta, jos uuden moottorin oisivat teheneet. Pikkasen hintaa joka ladaan..

Lähetetty: 24.9.2006 15:34
Kirjoittaja pappa- igor
IlkkaHe kirjoitti:Ladan kansi on tosiaan vähän huonon mallinen :? Kuin myös kaikki muukki kiilapalotilat.

Oisivatpa teheneet venäjällä vähän kehitys työtä, ja värkänneet ladaan TwinCamin :roll: ei se nyt niin ois kaatanu ladan tehasta, jos uuden moottorin oisivat teheneet. Pikkasen hintaa joka ladaan..
eihän se uutta moottoria tarvi vaan pelkän kannen :roll: onhan noita ketju DOCH:kkeja muillakin merkeillä :lol:

Lähetetty: 24.9.2006 16:07
Kirjoittaja Kontio
Muistan jossain nähneeni cossun kannen ladan lohkossa, mutta missä :? ehkä parempi kuitenkin pysyä omassa kannessa :D

Lähetetty: 24.9.2006 17:44
Kirjoittaja IlkkaHe
Siis sais normi ketjukoneen lohkolle värkättyä TwinCamin periaattees? ite kattelin että ei pystyis, mutta ainahan sitä oppii :wink:

Oisivat teheneet tehtaalla sitten lisää noita kansia, ja mikseivät istuttaneet niitä nokillekki uusiin ladoihin.. menekkiä ois nuille kansille varmasti ollu ralliporukoissa yms :roll:

Lähetetty: 24.9.2006 18:51
Kirjoittaja START
IlkkaHe kirjoitti:Siis sais normi ketjukoneen lohkolle värkättyä TwinCamin periaattees? ite kattelin että ei pystyis, mutta ainahan sitä oppii :wink:

Oisivat teheneet tehtaalla sitten lisää noita kansia, ja mikseivät istuttaneet niitä nokillekki uusiin ladoihin.. menekkiä ois nuille kansille varmasti ollu ralliporukoissa yms :roll:
kyllähän siihen luulis saavan jotenkin viritettyä sen tvinkamin
tosin vois olla virittelyä keskivertoa enemmän :wink:
jonkun pelle pelottoman luulis olleen sellasenkin jo joskus rakennelleen

Lähetetty: 25.9.2006 14:33
Kirjoittaja iigorr
Mäntä kirjoitti:Tulee kalliiksi turbottaminen, vaihda koko kone esim. tällaiseen :arrow: http://en.wikipedia.org/wiki/Rolls-Royce_Merlin vanhoja meteorin koneita saa 2000€ ja tehoja on 700hv :wink: nuo Merlinin koneet on vissiin vähä kalliimpia :)
tuolla hinnalla pääsee melkein jo kilohinnoille :D

siis tarkotus on rakentaa ladan lohkoon..

Lähetetty: 25.9.2006 14:37
Kirjoittaja iigorr
Kontio kirjoitti:Onhan Ladakin tehnyt TwinCam kansia 80-luvulla.TwinCam kansia käytettiin Lada VFTS T16:n 240 hevosvoimaisessa 1.8 turbo moottorissa ja Lada VFTS T16 painoi 850kg :twisted: VFTS T16 tehtiin vain muutama prototyyppi versio ja sittemmin 1.8 TC turbo istutettiin samaraan...
Noita Ladan B-ryhmän TwinCam kansia ei löydä varmaan enää mistään. He*vetin harvinaisia venäjälläkin :cry:
taitaa olla vielä harvemmassa kun 400 asconan tai mantan kannet.

Lähetetty: 25.9.2006 15:29
Kirjoittaja Kontio
iigorr kirjoitti:
Kontio kirjoitti:Onhan Ladakin tehnyt TwinCam kansia 80-luvulla.TwinCam kansia käytettiin Lada VFTS T16:n 240 hevosvoimaisessa 1.8 turbo moottorissa ja Lada VFTS T16 painoi 850kg :twisted: VFTS T16 tehtiin vain muutama prototyyppi versio ja sittemmin 1.8 TC turbo istutettiin samaraan...
Noita Ladan B-ryhmän TwinCam kansia ei löydä varmaan enää mistään. He*vetin harvinaisia venäjälläkin :cry:
taitaa olla vielä harvemmassa kun 400 asconan tai mantan kannet.
Uskoisin että noita Ladan twincam kansia ei oo tehty yli 30 kappaletta :?

Lähetetty: 25.9.2006 15:31
Kirjoittaja Hazka
http://www.zsiguli.hu/tuning/tuning_16vmtx.html

tuollahan on kannesta juttua, mutta meikäläisellä ainaki tulee kielimuuri vastaan :D

Lähetetty: 25.9.2006 17:02
Kirjoittaja Kontio
sopisiko CraneCamsin XR3000 kärjetön sytkä ja LX91 puola 1600SL:ään?
Kellään kokemuksia?

Lähetetty: 25.9.2006 17:03
Kirjoittaja pappa- igor
Kontio kirjoitti:sopisiko CraneCamsin XR3000 kärjetön sytkä ja LX91 puola 1600SL:ään?
Kellään kokemuksia?
kai se sopii kun sovittaa :?

Lähetetty: 25.9.2006 20:14
Kirjoittaja iigorr
tais tää topicci mennä vähä ohi asian ytimen... :D

Lähetetty: 26.9.2006 18:42
Kirjoittaja Tuomas
pappa- igor kirjoitti:DOCH
Double over camshaft head? Kaksi nokan yläpuolista kantta 8)

Lähetetty: 26.9.2006 18:54
Kirjoittaja kapa
Tuomas kirjoitti:
pappa- igor kirjoitti:DOCH
Double over camshaft head? Kaksi nokan yläpuolista kantta 8)
No ei se oo niin justiinsa... :wink: