Epäonnistuneet rempat.

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Lienen nämä kertonut jossain aikaisemminkin, mutta tulkoon taas.

Olin tehnyt Mosselle huollon. Olin myös vaihtanut asiaan kuuluvasti öljynsoudattimen paperisen panoksen. Omistajan käsikirja varoittaa kiristämästä öljynsuodattimen kotelon kiinnitysmutteria liian kireälle, niin en sitten kiinnittänyt. Siinä kun on vielä mahdottoman pitkä tiheä kierre, niin olin kääntyänyt sitä jo ties kuinka monta kierrosta. Öljythän tulivat sitten pihalle sitä kautta ja yksi männänrengas katkesi. Kyllä sen jälkeen olen osannut testata pitävyyden ennen ajoon lähtöä.

Pollessani oli vanha GM:n radio-kasettisoitin. Radiossa oli mekaanin neljän aseman muisti. Sisäänpäin painettava nappula pyöräytti asemavalitsimen esivalitun aseman kohdalle aina pykälä kerrallaan. Kasettisoitin lopetti aikanaan toimintansa. Arvelin vetohihnan katkenneen ja eikun tarkastamaan asiaa. Soittimen metallinen kuori piti irroittaa kokonaan. Kuoren puoliskot olivat kiinni toisissaan sellaisilla taitettavilla metallikielillä, kuten peltileluissa aikoinaan. Paksuus oli vain toista luokkaa, eli laite oli tehty kestämään. Kun sain kuoret auki, selvisi, että radion valitsinautomatiikka koostui liudasta rattaita ja jousia. Ne nimittäin heti kuoren auettua karkasivat vapauteen pitkin autotallin lattiaa. Mutta kasettisoittimen diagnoosi oli oikea. Ajattelin sitten, etten oikeastaan tarvitse tuossa autossa soitinta ollenkaan.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Vastaa Viestiin