tornilada kirjoitti:jep jep.... ens vkoloppuna olis sitte tarkotus koittaa käyntii... viime vkoloppuna saatii jo jopa aikaanki kaikelaista. pakoputkiki o tyylikkäästi tulipellistä läpi ja siittä suoraa alas lattiasta läpi
onko mitään pönttöö välissä? vai vedäkkö sen putken sitte ihan perään asti? eli loppuuko se siihen kohtaan mistä se menee lattiasta läpi? mulla tulee kohta tyylikkäästi nokkapellistä läpi..
ei o ainakaa vielä pönttöö välis... tulee 2.5" 90mutkal läpi tulipellistä ja toine 90 lattiasta läpi ja taaksepäi...ei muuta putkee oo vielä ainakaa...pöntöt vaa aharistaa turpoo
ja kun tota koppaa ei saa enää ikinä leimalle nii ei oo nii tarkkaa mitenkä tekee....oli vaa nii piru ahras tehä sitä putkee mihkää ku ahtime ja tulipelli välis 10cm tilaa...
tornilada kirjoitti:ei o ainakaa vielä pönttöö välis... tulee 2.5" 90mutkal läpi tulipellistä ja toine 90 lattiasta läpi ja taaksepäi...ei muuta putkee oo vielä ainakaa...pöntöt vaa aharistaa turpoo
ja kun tota koppaa ei saa enää ikinä leimalle nii ei oo nii tarkkaa mitenkä tekee....oli vaa nii piru ahras tehä sitä putkee mihkää ku ahtime ja tulipelli välis 10cm tilaa...
sama juttu. siks ahdin käännettiinki toisin päin ja putki nokkapellistä läpi.
ralli lada kirjoitti:onko mulla liian pieni ahdin kun muilla on noin ahdasta.
vai pitäskö ladaan vaihtaa tuo saabiin varattu t-03 garretti
itellä on t03. vakio pakosarjaan modattuna. se siinä suurimmta ongelmat tuotta ku on imusarja samalla puolella pakosarjan kans. olisko jokkut ngk:n bp7es?
jep jep elikkäs eilen ehtoolla otettiin savut ja komiasti tuntu käyvän...vielä pientä säätöö ja laittoo mutta ihan lupaavalta tuntu.vielä ei tahtonut vedättäessä saavan tarpeeks ainetta mutta sittenhä sitä on vaa annettava lisää.
sehän on jotenkin paineistettu
mitähän eroa siinä on tollaseen vaparin solexiin (esim saabeissa ja volvoissa)
meinaan päälle päin on aika saman näköset
vois joskus modata omasta paineistetun mutta kun ei oo varmaa tietoo että miten sais pelaan
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
mulloli hallus vielä hetki sitte volvon turbotus ohje ja mitähä siinä ny sitte oli...ei se varsi kauhee homma ollu.olisko ollu isompaa suutinta ja tiivistettä ja oiskoha koho pítäny vaihtaa.ei pysty muistamaa.
joo jos joku tietää miten se paineistaminen onnistuu niin olis hyvä
joskus joku väitti että teoriassa toimis kun laittas kohokammioon meneen ahto paineen
siinä tais olla vielä joku huohotin reikä valmiina mihin laittaa vaan letkun kii
tiiä sitten että toimisko kun ei käytännön tietoo kukaan oo osannu kertoo että onko toiminu
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti