Ja vielä 1200cc koneestaSTART kirjoitti:niin tosiaan onko kansikin vakio![]()
ja onko edes yleensä konetta avattu vai pelkästään laitettu turbo jne..
aika hyvin tuo 125heppaa jos ei oo tehty mitään muuta kun turbotuksessa pakolliset vermeet
Mun Lada 1200L Turbo..
-
Kontio
- Lada-Jussi
- Viestit: 10252
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
Ladan koneeseen millään pikkuahdoilla tarvii mitään muutoksia tehdä ja hyvin kestää. Julle-sedällä oli arkikäytössä 1300 (myöhemmin 1600) Turbo ja ajoa tuli kai ainakin 60 tkm, siinä oli tosi paksumpi kansipahvi ja sitten vähän enempi ahtoja, hyvin kulki ja varmasti.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)-
=Shiguli=
Kyllä Ladan kone kestää ahtamista varsin hyvin, sitten jos lähdetään hakemaan jotain amispaineita niin pitää alkaa vaihtamaan sisuskaluja.Idän Ihme 1 kirjoitti:Pitkää ikää...(?)Kontio kirjoitti:Ja vielä 1200cc koneestaSTART kirjoitti:niin tosiaan onko kansikin vakio![]()
ja onko edes yleensä konetta avattu vai pelkästään laitettu turbo jne..
aika hyvin tuo 125heppaa jos ei oo tehty mitään muuta kun turbotuksessa pakolliset vermeet
.
-
mower
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
Mitä tarkottaa AMIS paineitanoose01 kirjoitti:Kyllä Ladan kone kestää ahtamista varsin hyvin, sitten jos lähdetään hakemaan jotain amispaineita niin pitää alkaa vaihtamaan sisuskaluja.Idän Ihme 1 kirjoitti:Pitkää ikää...(?)Kontio kirjoitti: Ja vielä 1200cc koneesta
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
-
mower
-
Tuning Vaz
- Viestit: 149
- Liittynyt: 27.1.2005 21:28
- Paikkakunta: Pedersöre
-
mower
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
mutta sehän onkin oikeen tehdas turbo moottori, ja mikä estää painetta nostamasta jos vaan saadaan koneelle kakkua ja kone ei nakutanoose01 kirjoitti:Hyvä esimerkki amispaineista on kaverin entinen saabi, koneelle ei oltu tehty mitään muuta kuin nostettu painetta 1,75 asti
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
eiköhän se kansipahvi ekana kärvähä jos pääsee nakuttelemaanmower kirjoitti:onkos tää tuning vazin lada ihan konetta avaamatta tehty? eli onko vakio kansipahvi? mikähän ladan koneessa ekana pettää kovilla paineilla?
riippuu paljon että onko jotain säätimiä ja seosmittaria vahtimassa että meneekö laihalle jos on vaikka se seosmittari niin voi ite vahtia ja jos on jotain hienoja säädin mysteerejä niin ne tekee omiaan
sittenhän on ne männät jotka sulaa
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
-
Larssoni
Kyllä se seosmittari kannattaa olla tollases itterakennellus ahdinvehkees ku ei sitä ikinä tiedä muuten jos vaikka tyhjäkäynnillä käy ja kukkuu mukavasti mut sitte ku on painettaa niin onki laihalla ja männäs onki sitte hyvin nopiaa reikä.. Niin jos ja kun tulee jotaki vikaa ainaki alussa niin näkee heti seosmittarista et onko bensa saannis jotaki häikkää.. Ei sen seosmittarin mukaan kyl saa mitää tarkkoja säätöjä tehtyä mut kyllä se vähä näyttää et mis mennään.. Omasta kokemuksesta sen verran et mulla on täysin vakio alakerta ja hyvin kesti vaikka oli hetken aikaa 1,5bar painetta..
Tällä hetkellä on ollu 0.8-0.9 eikä oo ollu mitää ongelmia..
-
mower