Lada Kerho 10 vuotta

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.

Lada Kerho 10 v

jäsen alusta alkaen
5
7%
jäsen myöhemmin
58
79%
en vieläkään jäsen
10
14%

Ääniä yhteensä: 73

Mara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mara »

Joskus 2001 tai 2002 liityin kerhoon, foorumilla pyörin vaan vieraana vuoden verran, kun ei ollut konetta. Töihin kun tuotiin kone, alkoi viestiä tulla tiheämpään. Nyt on oma (laina)kone ja tahti tiukkaantuu varmaankin.
Ladat on aina kiinnostanu kovasti, johtuen perintötekijöistä; Koko mun vaikutteille herkimmän iän isäukko on aina omistanu Ladan.
(Tosin vaihto leiriä japseihin n.10 vuotta sitten.. :roll:)
Ajo autosuunnistusta niillä, alotti joskus 70-luvulla ja jatko 90-luvun alkuun asti.
Jossain määrin ilmeisesti menestyikin, ku pokaalia ja pyttyä oli kirjahyllyn päällinen täynnä. :) Malleja oli -73 2101, -73 2103, -77(?) 2103 näillä oli tiukka kisaura kaikilla ja ne oli sen näkösiäkin.. Ja nämä oli siis ainoana perheen autona, pohjapanssareineen ja turvakaarineen.
Sitten viimisin oli -85 1600SL, joka oli sitten vähemmän kilvanajossa, mutta kyllä silläkin mm.Kaakkoisrallin ratamestarin, ym. tointa harjotettiin.
Etenkin toi 2103 koppanen jäi mieleen hienoine kojelautoineen, maskeineen ja takavaloineen, ja siksipä sellanen mun eka Lada olikin!
Oli vaan jo v.2001 kauhea homma löytää suht ehjä aihio.. :shock:
2102 16V ex.
2103 -75
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Ihan varma en ole että löysinkö foorumin vuoden 2003 vai 2004 puolella. Joka tapauksessa noilla paikkeilla. Kerhoon jäseneksi liittynyt tuossa 2004 vuoden alussa. Eli kolmisen vuotta vasta on jäsenenä oltu. Ja enkä kyllä kadu sitä että liityin kerhoon.
aropupu

Viesti Kirjoittaja aropupu »

Hyvinkin samoihin aikoihin tulin foorumille kuin liityin jäseneksi..Eräs ladamies Lahdesta suositteli aikoinaan liittymistä ja niin tein.Kerhon jäsenenä tuleepi hyvää lukemista ja täälläkin voi antaa hyvillä mielin fiksuja tai vähemmän fiksuja kommentteja sitten :D Vaikka en enää Ladaa omista niin aate elää edelleen,ja kukapa tietää vaikka vielä joskus sellainen pihan perällä seisoisikin :wink:
Sen ole päättänyt kuitenkin että jos luoja suo ja minut karautetaan avioliiton karikolle joskus niin hääauto on Lada!Joko nelivalo tai nappis 8)
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

minäkin olen alkanut laittaa rahaa sivuun mahdollisia häitä varten, että voi sitten RTJN65:ltä vuokrata limokyytiä, onneksi näillä näkymin on kyllä aikaa säästellä rahaa :roll:

mutta asiaan. Netin käytön ansiosta on selvästi kerho kasvanut. Kokoontumisissa suuri osa on "netistä tuttuja", oikeastaan melko vähän oloisesti tai sitten vaan huomaamaton porukka on netittömiä kerholaisia? Vanhat jäsenet ajalta ennen nettiä eivät ole edes löytäneet nettiä, kuvastaako näiden jäsenten ikää?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi

Re: Lada Kerho 10 vuotta

onkos tosiaan niin, että niistä noin 150:stä orkkiskerholaisesta vain 4 käyttää boardia? itse en kyllä juuri muista ekasta kokoontumisesta muitakuin Ladamasterin
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
PECTOPAH MECTA HOMEP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PECTOPAH MECTA HOMEP »

Lada-Jussi kirjoitti:Sairasloman viihteeksi lueskelin vanhoja Lada Pravdoja (ja tietysti niitä ensimmäisiä Lada News:ejä) ja pohdin kerhoilun historiaa yleensäkin, tulipa mieleen kysyä tällaista.

Itehän olen ollut mukana alusta lähtien.

tähän aiheeseen voisi kai kirjoitella muitakin 10 vuotismuisteloita.
Lada News kuulostaa kovin länsimaiselta nimeltä.
jeesma

Viesti Kirjoittaja jeesma »

Jaa ettei Jussi mua muista, onpas hatara muisti.
PECTOPAH MECTA HOMEP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PECTOPAH MECTA HOMEP »

Lada-Jussi kirjoitti:itse en kyllä juuri muista ekasta kokoontumisesta muitakuin Ladamasterin
Teillä taisi olla sitten aika hauskaa jos muisti noin pätkii.
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

kohta 5 vuotta näillä sivuilla pyörinyt.
Lada-Jussi

jeesma kirjoitti:Jaa ettei Jussi mua muista, onpas hatara muisti.
sulla ei kai ollu ekassa kokoontumisessa asiaan kuuluva varustelua päällä, vai olisko sulla niin huono muisti että muistat olleesi siellä vaikka et ollukaan? :lol:
Lada-Jussi

Jaska HKI kirjoitti:kohta 5 vuotta näillä sivuilla pyörinyt.
näillä sivuilla, mutta ei kerhossa?
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Voorumilla olen pyörinyt kohta vuoden. Heti kun huomasin miten hyvää porukkaa täällä on ja miten paljon apua sain, liityin myös kerhoon.

Kai se on kohta vuosi kerholaisenakin täynnä. Minulle tämä voorumi ja kerho ovat siis paljolti sama asia, vaikkei näin todellisuudessa ole.

Olen osallsistunut paikallisiin "epävirallisiin" miitinkeihin Kymenlaaksossa ja täällä Pohjois-Karjalassa. Myös yksi "virallinen" miitti tuli käytyä, nimittäin viimekesän IdänIhmeet.

Ja se on hyvä huomata, ettei Velijistö hylkää vaikka vähän aikaa olisikin pelistä pois. :wink:
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
jeesma

Viesti Kirjoittaja jeesma »

Lada-Jussi kirjoitti:
jeesma kirjoitti:Jaa ettei Jussi mua muista, onpas hatara muisti.
sulla ei kai ollu ekassa kokoontumisessa asiaan kuuluva varustelua päällä, vai olisko sulla niin huono muisti että muistat olleesi siellä vaikka et ollukaan? :lol:

Katoppas kuka on kuulunut ensimmäiseen hallitukseen tais mennä parikin vuotta siinä en muista,kun siit on niin piitkä aika. Juu ei ollu varustelua päällä, kun en tullut silloin kotoa mobiliaan.
jaasu

Viesti Kirjoittaja jaasu »

eka lada oli joskus viime vuonna ja melkee heti löysin tän sivuson ja kirjauduin. sitten ku ostin ton paremman ladan ni liityin kerhoon :)
autoton.. vielä
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Lada-Jussi kirjoitti:
Jaska HKI kirjoitti:kohta 5 vuotta näillä sivuilla pyörinyt.
näillä sivuilla, mutta ei kerhossa?
...joo ja kerhossakin melkein yhtä kauan.Pravdassakin on ollut jotain pieniä juttuja
Vastaa Viestiin