jos muita ahistaa tuo klassikon "tuunaus" niin ostakaa se pois
en itsekään rupeaisi tuosta virittämään mutta ei tuokaan nyt se viimeinen yksilö ole
ja niistä bemareitten härnäämisestä
kyllä tuo 200hummaa aika monen pemarin pieksis
ja mitäs siinä uudessa m5:ssa onkaan n600hp?
eipä noitakaan jokapäivä nää
eikä myöskään 200heppasta nelivalo maskillista ladaa
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
en mä löytäny galleriasta yhtään -81:stä tuplavalosta, mutta samalla nimimerkillä näytti olevan nähtävästi Lada 1300S (VAZ-21033), joka sinänsä helpottava asia, sillä se on yleisimmin säilynyt noista tuplavalo laapottimista. Tollaisen arvo lienee siinä 1000 euron luokkaa, että ei siinä enempää rahaa häviä, kun tuon tuunaa ja lopulta rullaa jonkun tolpan ympärille.
ja tosiaan jokainen orkkisosa mikä irtoaa niin, mulla on täällä sellainen vastaanottokeskus kaikelle arvottomalle orkkisosalle, listat, puskurit, sisustuksen osat yms.
toi on kyl kumma ku aina pitää lässyttää että "jokainen tekee ladalleen mitä huvittaa", kyllä valistaminen kuuluu kunnon ladistin toimenkuvaan, on sellaistakin tapahtunut, että tyyppi ei ole tajunnut omistamansa auton arvoa ja valistus on pelastanut yksilön. Jonkun mielestä tuninki on tietysti se pelastus, mutta olisipa kiva tietää mitä kuuluu takavuosina kokoontumisissa nähdyille tuning tuplavaloisille, luultavasti paaliin on päätynyt parin kesän jälkeen.
ai niin nyt tää meni taas offtopic... mutta tosiaan tosta sylinterintilavuuden kasvattamisesta en tiedä sanoa, palotiloja kyllä kai kannattaisi mieluummin pienentää, kannattaa laaborien kotimaasta tilata 1,8 kone, mikä menee heittämällä paikalleen (orkkis koneen voi antaa vaikka minulle) ja siitä on hyvä lähtee virittää, turboo ja megaruuttaa ja kaikkee sellasta niin joha alkaa bemut jäämään... tosin mä jättelen niitä orkkis Samarallakin aika usein.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Listat,vetokoukku ja sisusta on matkalla kaatopaikalle jo,anteeksi en tiennyt jonkun niitä tarvitsevan.
Onko toi jokin harvinainen malli sitten kun kaikki sanovat sitä.
Listojen reijät ajattelin pakkeloida,helmaan ostan jotkut hienot levikkeet.
Levikkeet lokasuojiin on myös hakusessa,olen nähnyt kuvia tuollaisesta tuplalamppuisesta rallissa levikkeillä. oli komean näköinen.
Minkämoista takaspoileria olette käyttäneet ladoissa?
Mistä saa ladaan madalletut jouset jotka ovat tuv-hyväksytyt,varaosaliikkeessä ei ollut tietoa.
Aikasempiin kysymyksiin
-Ajokorttiin on vielä matkaa 8kk
-En ole vaihtamassa tätä mihinkään
voimapesä kirjoitti:Listat,vetokoukku ja sisusta on matkalla kaatopaikalle jo,anteeksi en tiennyt jonkun niitä tarvitsevan.
Onko toi jokin harvinainen malli sitten kun kaikki sanovat sitä.
tuota korimallia ei ole valmistettu about 1983 jälkeen ja useita sen korin osia ei saa edes venäjältä enää, autoja tosiaan on myöskin aika vähän, rekisterissä reilu 90 kpl jakautuen neljälle mallille 1300s/1500s/1500sl/1600 näistäkin osa on enemmän tai vähemmän tuunattuja raatoja.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Nouseepahan muiden tuplalamppujen arvo.
Ja tosiaan ei ton ikäsiin mitään tüv hyväksyntiä tarvitse olla, ja voi valmiit madallusjouset olla kivenalla. Katkomalla ovat tehneet.
Täs ois voimanpesälle vähän mallia.... Kyllähän noi tuplavaloiset tietty vähiin käy, mutta säälihän on tunnetusti sairautta.... Ja jostainhan ne tekniikan opinnot on aloitettava....
harvinainen
no jaa olen nähnyt yhden kappaleen livenä elämäni aikana
(pari vuotta sitten idän ihmeissä)
joskus kun tuli telkkarista 007 kultainen silmä olin pyörtyä kun ajelivat nelivalomaskillisten poliisiautojen yli panssarivaunulla
hirveää tuhlausta tuolla itä naapurissa
niin kyllä omalle autolleen saa tehdä mitä huvittaa mutta.......
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti