Sivu 2/2

Lähetetty: 26.3.2004 23:56
Kirjoittaja Turbiini
Nyt on 1600 turbo kilvissä ja rupeaa hiljokseen toimimaan 180km/h ja 2kurkku oli vielä kaasaris kiinni, ei kukaan täysjärkinen uskalla ajaa lujempa vakio alustalla ja vaikken aivan täydellä aivokapasiteetilla aina olekaan matkassa niin kyllä mullakin ne toimivat aivosolut käski lopettamaan.

Re: 2.0tc

Lähetetty: 31.3.2004 14:56
Kirjoittaja BoneHead78
[quote="Lada_VFTS"]Oli ladassa 2000 fiatin tc(113hp) kulki n.180 km/h, ennen kuin loppu välitykset 4-vaihteisella.Lada on vieläkin omistuksessani nyt tosin rakenteilla 1500 turbokone tarkoitus olisi saada 100hp takapyörille.[/quote]

No eipä taida ittelle kannatta semmosta aatella, kun oma 1500S kulkee nyt sen 180km/h. Siihen on kuitenkin vaihdettu Weberin tuplakurkkunen kaasari ja peltisarja. Loppu vieläkin vähän vauhti kesken kun perä välitys on 1200:sta. Kantta on laskettu 0.8mm ja kanavia itse vähän siistitty.
Joten on vähän halvempi rassi kuin tolla 2.0 tc koneella, ja menee vielä katsastuksesta läpi...

Lähetetty: 1.4.2004 14:22
Kirjoittaja Lada_VFTS
Kyllähän tuo kulkee ladan koneella melkein saman kuin tc:llä, ainut pieni ero noiden koneiden välillä on se että kuinka pitkällä kiihdytyksellä tuon vauhdin saa kerättyä. Tosiasiahan on että 2.0 tc: tä ei ole kannattavaa rääkätä 4-vaihteisella ja tiheällä perällä, ladaan 5-v fiatin laatikko ja 1600sl:n perävälitys. Unohtaa ei myöskään sovi ajo ominaisuuksia ei ole kovinkaan vakaa ajaa noissa nopeuksissa 13"155/80 pyörillä ja vakioalustalla.