Sivu 2/2
Re: Teksniikan vaihto?
Lähetetty: 20.8.2007 7:24
Kirjoittaja ,_,/ukka
Huolestuttavan vähiin siis käy "number matching"-Ladat tulevia museorekisteröintejä ajatellen
,_,/ukka
Re: Teksniikan vaihto?
Lähetetty: 20.8.2007 17:15
Kirjoittaja Nonnis
Mun ääni ei vieläkään kirjautunut. Joku tässä tökkii.
Re: Teksniikan vaihto?
Lähetetty: 22.8.2007 21:31
Kirjoittaja urpo600
Nappiksessa on 1700i tekniikka.
Ei vielä toimii,mut ehkä ens viikko sitte

Re: Teksniikan vaihto?
Lähetetty: 23.8.2007 19:46
Kirjoittaja Turbiini
Mootorista on alkuperäistä ielä lohko, vauhtipyörä, kampiakseli, kiertokanget ja apuakseli. Kaikki muu tekniikka on vaihdettu
Re: Teksniikan vaihto?
Lähetetty: 4.10.2009 19:58
Kirjoittaja Mosse-Aksu
,_,/ukka kirjoitti:Huolestuttavan vähiin siis käy "number matching"-Ladat tulevia museorekisteröintejä ajatellen
,_,/ukka
Lähes kaikki on alkuperäistä, mutta kun tuo museoikä karkasi turhan kauas. Eläkeiälle taitaa käydä samoin.
Re: Teksniikan vaihto?
Lähetetty: 4.10.2009 20:36
Kirjoittaja Ukki
Tervehdykset toivottelen.
Samat ovat mitkä ovat olleet tehtaalta lähtiessä.
Re: Teksniikan vaihto?
Lähetetty: 4.10.2009 20:55
Kirjoittaja Jokari
Loota on orkkis tätä nykyä (~220 tkm), koneet, perät, kardaanit, vetarit sun muut vaihtuneet jo aikoja sitten...
Re: Teksniikan vaihto?
Lähetetty: 4.10.2009 20:56
Kirjoittaja 'aatee'
Jäärata 1700i:ssä vakio vermeet muuten, 4 lovinen loota vaihdettu ja 1200:sen perä.
Katu 1200L on 1700cc, 5lovinen loota ja 3.9:llä
Re: Teksniikan vaihto?
Lähetetty: 7.10.2009 22:27
Kirjoittaja START
taka-akseli on kaikkineen vielä alkuperänen.
kone on 1700 johon on vaihettu kansi, männät ja vauhtipyörä, ja loota fiiatista, kardaanikin on mallia omatekosta.
Re: Teksniikan vaihto?
Lähetetty: 17.10.2009 10:19
Kirjoittaja MutaKurppa
Re: Teksniikan vaihto?
Lähetetty: 17.10.2009 14:15
Kirjoittaja markku
Kone FIAT mutta laatikko orggis 5 v ...... mutta ladan koneeseen ei ole koskaan paluuta eikä vakio lataan .
Re: Teksniikan vaihto?
Lähetetty: 17.10.2009 21:59
Kirjoittaja WAZ210
En kyllä ole 100varma omastani .. liekö vaihdettu vaikka moneenkin kertaan. Se uskallan sanoa ettei se ole enää vakio..
Litistystä löytyy n12kg/pytty, vauhtipyörää on viilattu, kanavia avarrettu ja lohkoa laskettu.. Mut vaihdetun kaasarin suuttimet on vähän lie turhan rouvit.. ovat suunnieltu ruokkimaan 2,8 mottia kun nyt on tuo 1,5 eli tulvimista on havaittu tapahtuvan.. Pitäs nopsasti löytää sopivampaa suutinta tilalle.. Kaasari on peräisin bandwagenista? En ole 100varma--
Re: Teksniikan vaihto?
Lähetetty: 10.11.2009 0:14
Kirjoittaja manni
Alkuperäistä toki.
Re: Teksniikan vaihto?
Lähetetty: 14.12.2009 18:15
Kirjoittaja START
päivitystä.
kone 1700 johon vaihettu kansi nokka sekä fiiatin 2,0tc vauhtipyörä.
laatikko 131 mirafiorista
kartaani vaihettu ja lyhennetty
taka-akseli vaihettu vahvistettuun samalla murikka ja vetarit vaihtunut.
sisusta vaihettu
maalattukkin kerran yli
muutenhan se onkin lähes orkkis

Re: Teksniikan vaihto?
Lähetetty: 15.12.2009 11:11
Kirjoittaja Qulle
Pata vaihdettu pariin otteeseen. Nyt 1500:n motti ja komiasti laulaa.
Voimansiirto on alkuperäinen nelilovinen joka ei tunnut pettävän sitten millään... hyvä niin
