Muuten jees, mut noi tribaalit olisit voinut kyllä jättää laittamatta. Ennemmin vaikka tohon kyljen/takalokasuojan pokkaukseen joku paksu viivamainen musta tarra rikkomaan tota karkkimaisuutta.
Vanteista ++, todella tyylikkäät
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
audiq kirjoitti:Hassun näköinen tuo etupään camper. Tainnut jäädä vielä säätämättä kohdilleen.
juu on ne vähän niin kun vanhassa traktorissa siittä se säätyy kun jouset vähän kuoleentuu tai saa rälläkkää
Jos autoa rakentaa noin perusteellisesti, niin ehkä pyöräkulmat kannattaa siinä vaiheessa säädättää ihan virallisin keinoin.
Varsinkin tuollaiset tuuninki-vanteet/renkaat alkaa helposti venkoamaan noin positiivisella camperilla.
Jokari kirjoitti:Muuten jees, mut noi tribaalit olisit voinut kyllä jättää laittamatta. Ennemmin vaikka tohon kyljen/takalokasuojan pokkaukseen joku paksu viivamainen musta tarra rikkomaan tota karkkimaisuutta.
Vanteista ++, todella tyylikkäät
samaa mieltä. hieno on auto mutta tribaalit ei sovi tohon autoon tai sitte ne ei vaan sovi mun silmään
audiq kirjoitti:Hassun näköinen tuo etupään camper. Tainnut jäädä vielä säätämättä kohdilleen.
juu on ne vähän niin kun vanhassa traktorissa siittä se säätyy kun jouset vähän kuoleentuu tai saa rälläkkää
Jos autoa rakentaa noin perusteellisesti, niin ehkä pyöräkulmat kannattaa siinä vaiheessa säädättää ihan virallisin keinoin.
Varsinkin tuollaiset tuuninki-vanteet/renkaat alkaa helposti venkoamaan noin positiivisella camperilla.
Mä tossa mietin... mites ladassa säädetään camperia?? kun eihän siellä ole tukivarsissa/pallonivelien kiinnityksissä soikeita reikiä.. tai yms... sen muistan kun omaani madalsin niin camperit meni aika negatiiviseks... mutta etupää olikin pohjaanlyönti kumien varassa kokoajan...
pappa- igor kirjoitti:Mä tossa mietin... mites ladassa säädetään camperia?? kun eihän siellä ole tukivarsissa/pallonivelien kiinnityksissä soikeita reikiä.. tai yms... sen muistan kun omaani madalsin niin camperit meni aika negatiiviseks... mutta etupää olikin pohjaanlyönti kumien varassa kokoajan...
Alatukivarren akselin ja etupalkin välisten levyjen määrää muuttamalla saadaan säädettyä Camber ja Caster.
Tämän poppoon parhaimpia autoja mikä on VALMISTUNUT ja LEIMATTU.
Kymmenkunta taitaa näiltä sivuilta vastaavia löytyä
Loput teinitsesäästin räpellyksiä.
pappa- igor kirjoitti:Mä tossa mietin... mites ladassa säädetään camperia?? kun eihän siellä ole tukivarsissa/pallonivelien kiinnityksissä soikeita reikiä.. tai yms... sen muistan kun omaani madalsin niin camperit meni aika negatiiviseks... mutta etupää olikin pohjaanlyönti kumien varassa kokoajan...
Alatukivarren akselin ja etupalkin välisten levyjen määrää muuttamalla saadaan säädettyä Camber ja Caster.
Kertokaahan sitten mullekin kun löydätte Suomen maalta pajan, joka säätää tai edes yrittää säätää casterin ja camberin...ei ainakaan tunnu Kymenlaaksossa onnistuvan. Uskomattoman huonoja kokemuksia useammastakin paikasta, sanat camber ja caster tuntuvat olevan ihan täyttä utopiaa, asioita joilla ei ole vaikutusta yhtään mihinkään.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.