Voi minua!

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Niin tietää, ja malli on amfibio. :D :D
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
povenza

Viesti Kirjoittaja povenza »

Minäkin tunnustan syntejä. Olen kerhossa aloittelija ja lada-asioissa myös. Kuitenkin nuorra miessä ollessain tuli jobattua useita nappisilmiä Suureen Venäjään. Suhtauduin noihin kulkupeleihin kylmän liiketaloudellisesti, en ymmärtänyt Ladan sielua. Nyttemmin toistakymmentä vuotta myöhemmin kadun tekojani. Apropoo vielä kuukausi sitten omistin laadukkaan ranskalaisen auton vm. -93. Tuo ranskalainen autoteollisuuden helmi oli niin paska, että varmuudella voin sanoa että oikea Neuvostoauto on omistajalleen paljon suurempi ilo. Näimpä Ranskis sai mennä ja nyt olen silmäillyt kunnon Latukkaa omaksi ja perheen yhteiseksi harrastukseksi. Ladailija on henkisesti rikkaampi kuin tavan länsiautoilija. p.s. Se ranskalainen oli katkaissut nokkaremminsä kun uusi omistaja oli yrittänyt päästä sillä lomalle Ylläkselle.
Doniv Povenza
vesanen

Viesti Kirjoittaja vesanen »

Kun tossa joulun aaikoina myin oman 2105 pois kaverille ni kyllä sitä on jo vähän ikävä etenkin silloin kun olen istunu kaverin kyydissä vanhassa largossa. Kyllä tekis mieli ostaa taas lada mutta kyllä toi volvokin on ihan hyvä auto mikä tossa pihalla seisoo, mutta kyllä se lada on aina lada :D
Kahdella autolla ajan kaikkein mieluiten se on lada ja volvo ne tuntuu parhailta noiden kaikkien toyotien ja opeleiden sun muiden jälkee.
Vastaa Viestiin