Jäähdytetyt etulevyt, lukkoperä, kytkin ja 6x15 vanteet?
vanteet
En mää mitään Croman vanteita laittas kun ne eivät sinne ilman (katukäytössä laittomia) levikepaloja käy. Luullakseni BMW:ltä löytyy sopivan pienellä ET:llä ja 4*100 jaolla olevia vanteita. Toi 4*100 jako on niin lähellä että ne saa sinne käymään, joko ihan sellaisenaan tai erittäin minimaalisesti pultinreikiä viilaamalla. Laillista sekään ei ole, mutta luultavasti (ehkä) parempi kun levikepalat. Myös Alfa Romeo 75:n vanteiden sopivuutta kannattas tutkailla..
Morris Minor -54
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
Levikepalat
Eipä ne levityspalat kovin laittomat voi olla jos ne siellä alunperinkin pyörii...
Kannattaa kylläkin tehdä uusi paksunpi levikepala (1cm) ja pultata se sinne alkuperäisen tilalle, ei voi katsastuksessakaan valittaa sitten...
Kannattaa kylläkin tehdä uusi paksunpi levikepala (1cm) ja pultata se sinne alkuperäisen tilalle, ei voi katsastuksessakaan valittaa sitten...
Jep samaa mieltä.....pultit si joutuu vaihtaan pidempiin jos pistään paksumman kiekon sinne väliin...tää tuli huomattua kun yritin noita 14" fiuden vanteita kiinni ja ottikin jarrusylinteriin kine...no toiset kiekot lisäksi väliin mutta pulttien kierre ei piisannu enää niin pitkälle että olis uskaltanu ajoon ottaa joten etupäähän tuli vanhat 13" nokiat joissa enää vähän pintaa
Harmittaa kun vanteista tuli maalatessa niin nätitkin (oma mielipide
), no saahan noita pultteja taas kun tilaa.....

Harmittaa kun vanteista tuli maalatessa niin nätitkin (oma mielipide

124/2101 practical beauty
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Eikös se jäähdytys hoidu niin että painaa poralla vaan laikkaan reikiä...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Re: vanteet
6,5 * 14 tuumaiset menevät ainakin nätisti ilman levikepaloja. Ei ota kiinni vaikka renkaat kääntää linkkuun. Päällä 175/65 kumit.IL02 kirjoitti:En mää mitään Croman vanteita laittas kun ne eivät sinne ilman (katukäytössä laittomia) levikepaloja käy.
Vaz 21051 | Pontiac Fiero GT | spad @ ircnet
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala



Mites toi on että mites noi 110 jäähdytetyt levyt onko kukaan rakentanu niistä...tuli vaan mieleen kun ne on ton lada1600cupin säänöissä kielletyt mutta kadullehan ihan buenot....sama jako varmaan...ainoo vaan että mikä on levyn halkaisija ja muut mitat...
Hei Motonettiin on ilmestyny jo noitakin





JARRULEVYT LADA 110/111/112
Hinta / 1 kpl. MUISTA POISTAA VARASTOINTIRASVA LEVYISTÄ ENNEN ASENNUSTA!
110 Eteen (ei jäähd). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22-5097 14.80 ???
110 Eteen JÄÄHDYTETTY jos Ø260mm. . . . . . . . . . . . . . 22-5240 33.80 ???
110 Eteen JÄÄHDYTETTY jos Ø239mm. . . . . . . . . . . . . . 22-5306 31.50 ???
Tarttee mennä kattomaan


EDIT: Tarvinnee ruveta katteleen 110 jarrusatuloita...onkos kukaan tutustunu tohon isommilla levyillä olevaan malliin?...Ei kellään olis osia mistään mällätystä tai uusia edullisesti


124/2101 practical beauty
Eihän sitä satulaa tarvitse vaihtaa jos levyn halkaisija sopii. Ladan satulahan halkeaa keskeltä joten siihen voi tehdä välipalan jolloin paksumpi levy sopii. Mulla on ihan vakiojarrut käytössä ainoastaan jarrupalat on PBR kisapalat ja hyvin pysähtyy, kylmänä tosin jarruteho on sama kuin vakioissa mutta muutaman jarrutuksen jälkeen rupeavat toimimaan.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
Takavedon satulat on sellainen kokoonpano, että alumiiniset sylinterit on laitettu kiinni sellaiseen rautaiseen kehykseen. Ne lähtee irti ilmeisesti jotenkin liu'uttamalla, niissä on muistaakseni sellainen ura. Uudet sylinterit laitetaan paikoilleen painamalla siihen uraan. Voipi olla tiukka sovite. Näin ainakin luulisin sen tapahtuvan, koskaan ei ole kuitenkaan tarvinnut tehdä.
Volvossa (240) on edessä nelimäntäsatulat ja ne menee halki, mutta niitä on kuulemma vaikea saada tiiviiksi, kun niissä on kaksi piiriä/satula. Kaiken lisäksi ne ovat valurautaa ja painavat aika woihan wanha wihtahousu.
Volvossa (240) on edessä nelimäntäsatulat ja ne menee halki, mutta niitä on kuulemma vaikea saada tiiviiksi, kun niissä on kaksi piiriä/satula. Kaiken lisäksi ne ovat valurautaa ja painavat aika woihan wanha wihtahousu.