Ja harrastuksena puristelu.Nonnis kirjoitti:Nyt tuli jo 62 kg.
Niin ja ne muut tiedot: paino 56, ikä 28, ammatti kuorma-autonkuljettaja, sukupuoli nainen

Ja harrastuksena puristelu.Nonnis kirjoitti:Nyt tuli jo 62 kg.
Niin ja ne muut tiedot: paino 56, ikä 28, ammatti kuorma-autonkuljettaja, sukupuoli nainen
noissa kourissa ei vasara pysyLada-Jussi kirjoitti:uuden ohjeen mukaan sain 23kg, muut tiedot pysyi muuttumattomana
Puristusvoima/Paino/IkäOdessa kirjoitti:70/115/50 arvatkaa mikä tarkoittaa mitäkin
urpo600 kirjoitti:Puristusvoima/Paino/IkäOdessa kirjoitti:70/115/50 arvatkaa mikä tarkoittaa mitäkin
Rautainen on ote,tuohan menee 57% yli ohjearvojen.Hemo Hessiäkö se talonmies on piikittänyt?jeesma kirjoitti:Onkohan 107kg hyvä tulos tämmöselle 68kg:n alipainoiselle rääpäleelle.
ei meillä intissä tollasia ollu, mut kuka muu on pystynyt samaan kuin minä intin kuntotestissä? en päässyt yhdessäkään lajissa edes huonoon suoritukseen, kaikki suoritukset jäi alle huonon, kaikki vetelyt ja puserrukset oli pääasiallisesti nollatuloksella, kuupperin juoksutesti jäi muutamasta 10 metristä vajaaksi että tulos olisi ollut huonolarssi21074 kirjoitti:Intissä oli kuntokokeessa sama testi ja silloin sain siitä täydet pisteet, sen jälkee oli leuanveto eikä meinannu jaksaa edes roikkua tangossa. Muistaakseni vedin vain 18 leukaa 30s:ssa.![]()
Nyt menis varmaan 10 kertaa, jos sitäkään.
no on jussilla meriitit.....Lada-Jussi kirjoitti: mut kuka muu on pystynyt samaan kuin minä intin kuntotestissä? en päässyt yhdessäkään lajissa edes huonoon suoritukseen
jos ei voi olla paras, pitää olla huonoin, kukaan ei kiinnitä huomiota niihin välissä oleviin suorituksiinpressa kirjoitti:no on jussilla meriitit.....Lada-Jussi kirjoitti: mut kuka muu on pystynyt samaan kuin minä intin kuntotestissä? en päässyt yhdessäkään lajissa edes huonoon suoritukseen