ABC Renkomäki (Lahden eteläisen liittymän kohdalla - entistä Majakkaa vastapäätä) on tullut tutuksi vuosien varrella. Olen poikennut siellä lähinnä kilpailumatkoilla eli ehkä neljä-viisi kertaa.
En muista ihan tarkkaan näitä käyntikertoja, mutta osa meni suurin piirtein näin:
1. Ostimme ruokaa. Oli hyvää mutta varsin vähän. Jäi vielä kova nälkä.
2. Toisella kertaa sitten menin ostamaan ruokaa, niin sanoin että haluaisin sitten ranskanperunoita tupla-annoksen. Ei se kuulemma onnistu, sanoi vanhempi täti. Ne mittaavat kuulemma oikein jollain mitalla, että paljonko annokseen kuuluu. olisin maksanut niistä kyllä, mutta ei se käynyt. Olisi pitänyt sitten ostaa toinen annos, niin homma olisi onnistunut. olisin helposti jaksanut syödä toisenkin aterian, mutta eihän siinä ole mitään järkeä maksaa niin paljon, kun esim. Mäntsälän Shelliltä saa kerralla kunnon annoksen (tai sai, kun siellä poikkesin useamman kerran aiempina vuosina)
3. Parkkipaikat olivat täynnä. Ainoastaan bussiparkeissa oli tilaa pakettiauto-autotraileri yhdistelmälle. Yhtään bussia ei ollut ja tilaa taitaa olla lähes kymmenelle bussille? Siihen oli ajettava. Heti joku henkilökuntaan kuuluva tuli sanomaan ettei siihen saa pysäköidä. Koska osalla porukalla oli vessahätä, niin tyypin komennoista huolimatta kävimme vessassa ja kaupassa ja häivyimme paikalta. Piti mennä syömäänkin, mutta se jäi sitten sattuneesta syystä.
4. Viime vuonna taisimme poiketa ohi mennen vessaan ja hakemaan kaupasta matkaevästä
Mielestäni koko asema on ”rahat pois asema”. Arvosana kuitenkin niinkin hyvä kuin 7+
Olen käynyt muissakin ABC-asemilla, mutta ne eivät ole jättäneet minuun sellaista vaikutelmaa, että sinne pitäisi mennä uudelleen.
Uusin tapaus on Vantaa Petikko. Olen käynyt siellä kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran ostin jotain juomista kaiketi. Hyllyjä ei ole montaa, mutta ovat oudon korkeita. Jäi vähän suu auki.
Toisella kertaa piti ostaa joku hamppari. Empä heti tajunnut niin ostin jonkun hikisen ja kalliin sämpylän ja limua. ”Pöydän” vieressä seisoessani näin, että olisihan siellä ollut jotain hamppareitakin myytävänä. Hinnat näytti kallistuneen vanhaan Essoon verrattuna.
Petikon Esso oli aina auki 24h. Nyt tämä ABC on auki vain klo 6-24. Olen pari kertaa pettynyt, kun olen mennyt sinne aamulla klo viiden pintaan ja se on kiinni. Päivittäin ajan ohi kerran - kymmenen kertaa. Mielestäni se asema on hiljentynyt Essoon verrattuna. Henkilökunta tosin on ystävällisempää kuin vahalla Essolla.
Minä en kyllä pidä ko. asemista lainkaan.
ABC huoltamoista asiaa!
Re: ABC huoltamoista asiaa!
Romurallin etuvetoluokan Suomen Mestari 2008 ja 2010. Hopeaa 2007 ja 2009
Suosikkimerkkini on Toyota, mutta Ladoja on ollut takavuosina paljon.
http://www.tappari.net
Suosikkimerkkini on Toyota, mutta Ladoja on ollut takavuosina paljon.
http://www.tappari.net
Re: ABC huoltamoista asiaa!
ohan tuo nyt jo joka paikassa kallistaSamara87/88 kirjoitti:muuten aika pitkälti turha mesta, bensa kallista ku mikä

autoton.. vielä