Hyvät romikset teilläpäin kun löytyy 1,7 koneitakin

On siinä jotain merkkejä siinä kampuran hihnapyörässä. Ikänä ennen en oo mistään vehkeestä sytytystä laittanu jos nyt ei joskus mopoaikana mopoon bolt-on viri cdi poksin vaihtoo lasketaJokari kirjoitti:Kannattaa muuten sit vaihtaa toi jakopään koppa jos haluaa ajoitusmerkit. Onhan toki ruiskussakin yläkuolokohdan merkki muistaakseni, eli saahan siitäkin katteltua säädettävällä strobolla ennakkoja...
Hyvät romikset teilläpäin kun löytyy 1,7 koneitakin
Tekijämies!THI-900 kirjoitti:Ku kerran nuan kova tekijämies oot, niin kyllä ehdottomasti kannatti käydä romikselta hakees toi mosa. Ei muutaku tsemppiä prokkikseen, kyllä mä ton mun farkun jollekkin saan myityä!
Kai se tuntuu että on perkeleesti tehoja kun yks pyörä vaan lyö tyhjääSusipoika kirjoitti:Jopa hankaluuksia saada tällä nykysellä alustalla märällä asfaltilla pitoja mutkassa 2 tai 3 vaihteella
Siihen auttaa pitävämmät renkaat tai kaasujalan nostaminenSusipoika kirjoitti:Jopa hankaluuksia saada tällä nykysellä alustalla märällä asfaltilla pitoja mutkassa 2 tai 3 vaihteella
No hemmetti.Jokari kirjoitti:Hyväkuntoinen eli uusi vakiokytkin kyllä riittää vapariin aika pitkälle, turbovehkeet taas erikseen kun on vääntöä. Moposportistä löytyy jäykempää asetelmaa hyllystä jos haluaa sellasen laittaa.
Nelilovisella nousee kyllä jorma ottaan jos pitää matkaa ajaa eikä nuo huhupuheet sen kestävyydestä ole mun mielestä ihan perusteltuja. Mut aina parempi kuin sellanen jossa vaihteet hyppii![]()
Kai se tuntuu että on perkeleesti tehoja kun yks pyörä vaan lyö tyhjääSusipoika kirjoitti:Jopa hankaluuksia saada tällä nykysellä alustalla märällä asfaltilla pitoja mutkassa 2 tai 3 vaihteella
Jokari kirjoitti:Niin sulla on toi ADF Webru eli vivusto vetää just päinvastaseen suuntaan kuin esim. DGV Webrussa ja Latan orkkiskaasareissa.
Jos sitä vipusysteemiä haluaa väkisin käyttää, niin toimisko tällanen patentti? http://ladat.org/VAZ-5/vaz-main-showpic ... JPG&gn=355
Otat vaan sen vanhan kaasarikoneen kannen jossa on toi linkun akseli valmiina ja lähdet siitä jalostaan.
En nyt tosin muista kuinka lähelle toi vivun paikka tulee pituussuunnassa vrt. esim. DGV mut luulis aika samoissa olevan.
Vaijeri on ihan asiallinen juttu, kunhan sen tekee kunnolla. Kunnon tuki vaijerille ja lyhyt pätkä ADF:n kylkeen. Kunnon jousi kaasuvipuun ettei poljin ole ihan letku, jalassa on kuitenkin sen verran puhtia pikku painalluksellakin. ADF Weberissä on toi kaasuvivun liike aika lyhyt joten luulisi onnistuvan.
Ei tää mitään tähtitiedettä ole...
Sitten kun hieman maltat vaihtaa uudella lootalla rauhallisemmin, niin kestää pitempään.