Aku Ankkakaan ei ole kuin ennen
Re: Aku Ankkakaan ei ole kuin ennen
Ei muistikuvia Akim sankarista. Samankokoinen lehti ennenvanhaan, olikos Kapteeni Miki sankarin nimi?
warre 353w sedan,
Tiedä siittä amerikkalaisesta hapatuksesta. Vaikka Aku alunperin onkin amerikkalainen niin silti suurin osa noista tulee italiasta. Moni suosituista piirtäjistä on italiaisia. Eikä tuo Aku Ankka oikeestaan oo juurikaan ameriikoissa menestynyt kun ei ole aivotonta väkivaltaa vrt. marvellin sarjakuvat jotka on amerikassa menestyneet hyvin. Eli toivottavasti olet myös tältä hapatukselta säästynyt.Lada-Jussi kirjoitti:joskus 80-luvulla, eli lapsena luin aku ankan taskukirjoja, silloin olin vielä altis amerikkalaiselle hapatukselle, sen jälkeen olen päässyt akuista eroon, vaikka abc:lläkin oli aku ankka teema juuri tänä kesänä
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Kyllä minä olen koko ikäni Akua lukenut. Parhaat taskukirjat ovat muuten tuonne numeroon 120 asti. Sen jälkeen niitä alkoivat italialaiset sotkemaan.ff8728 kirjoitti:Ei kiinnosta enää aku ankat, 10 vuotta sitten tuli luettua. Tekeekö lukijan ikä tuon ilmiön?
Yhdyn vastauksiin, joissa todetaan että piirtämisen taso on laskenut. Luin sairaalassa vuoroa odotellessani jotain uutta aku ankkaa, ja meinas hermot mennä kun ne oli piirretty niin kehnosti. Onneksi löytyi yksi lehti jossa oli Don Rosan piirtämä jatkis... Sitä jakso kyllä kattella 
21013 1200L/1700 '87 RedBull &
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
THI-900 kirjoitti:Yhdyn vastauksiin, joissa todetaan että piirtämisen taso on laskenut. Luin sairaalassa vuoroa odotellessani jotain uutta aku ankkaa, ja meinas hermot mennä kun ne oli piirretty niin kehnosti. Onneksi löytyi yksi lehti jossa oli Don Rosan piirtämä jatkis... Sitä jakso kyllä kattella
- Eikös joku suomalainenkin heppu piirrä Aku Ankkaa näinä päivinä?
All details believed to be true but not guaranteed!
Objects in the mirror are closer than they appear.
Objects in the mirror are closer than they appear.
Juu Korhosen Kari on ankkapiirtäjiä. Ei ehkä ihan parhaimpia piirtäjiä mutta ihan hyviä tarinoita.
Harmi kun ei enää oikein ole noita Al Taliaferron yksi sivuisia tai strippejä enää aku ankassa. Noissa vanhemmissa niitä oli hieman enemmän vaikkei niitä niissäkään kovin hirveesti ollut.
Harmi kun ei enää oikein ole noita Al Taliaferron yksi sivuisia tai strippejä enää aku ankassa. Noissa vanhemmissa niitä oli hieman enemmän vaikkei niitä niissäkään kovin hirveesti ollut.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
Tex Willeristä teki joku Suomessa Tohtorinväitöskirjankin.Urallaan hän oli ampunut (maastossa ilman oikeudenkäyntiä)kylmäksi yli 3 000 roistoa.Kylmääkin pelkkä ajatus että tarina olisi totta.Naisista ei Tex ymmärtänyt mitään(luojan kiitos...pitäkööt geeninsä
).Kulkusien ainut tarkoitus oli vesimäisen keltaisen nesteen varastointi nahkaleiliin ja sillä nuotion sammmuttaminen ennen kohti uusia koitoksia ratsastetaessa Ennio Morriconen musiikkin tahdissa auringonlaskuun.Ällöttävää sanon minä.
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Itse en pidä Don Rosasta. Kuvat ovat liian alakuloisia ja synkkiä tunnelmaltaan. Pitänee itse ruveta tekemään Aku Ankkaa kun eivät muut tunnu osaavan.THI-900 kirjoitti:Yhdyn vastauksiin, joissa todetaan että piirtämisen taso on laskenut. Luin sairaalassa vuoroa odotellessani jotain uutta aku ankkaa, ja meinas hermot mennä kun ne oli piirretty niin kehnosti. Onneksi löytyi yksi lehti jossa oli Don Rosan piirtämä jatkis... Sitä jakso kyllä kattella
Rosan sarjiksethan on parhautta Barksin alkuperäisten kanssa! Kun kattoo kuinka paljon yksityiskohtia joka ikisessä kuvassa on, niin ei voi kuin hämmästellä äijän lahjoja 
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Ilmeisesti juuri Rosa/Barks ´-tuotantoa ne sarjat, joissa kadulla taustalla menee esim. elefantti puku päällä yksipyöräisellä, vaikkei sillä ole mitään tekemistä itse kohtauksen kanssa? Ne jäi aina mieleen noista.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Tuo nyt on noita yleisiä uskomuksia, jota totuutena kaikille tuputetaan. Rosalla tuntuu olevan sarjispuolella sama asema kuin AC/DC:llä musan saralla. Itse en pidä kummastakaan.Jokari kirjoitti:Rosan sarjiksethan on parhautta Barksin alkuperäisten kanssa! Kun kattoo kuinka paljon yksityiskohtia joka ikisessä kuvassa on, niin ei voi kuin hämmästellä äijän lahjoja
Ei tarvitse uskoa mihinkään jos jonkun taiteilijan tyyli miellyttää silmää. Barksin ja Rosan tyyli nyt vaan sattuu miellyttämään.
Btw, en ole vuosiin lukenut Akua.
Juu Rosan sarjikset on täynnä noita + älyttömästi kaikkea pientä yksityiskohtaa.
Btw, en ole vuosiin lukenut Akua.
Yogi kirjoitti:Ilmeisesti juuri Rosa/Barks ´-tuotantoa ne sarjat, joissa kadulla taustalla menee esim. elefantti puku päällä yksipyöräisellä, vaikkei sillä ole mitään tekemistä itse kohtauksen kanssa? Ne jäi aina mieleen noista.
Juu Rosan sarjikset on täynnä noita + älyttömästi kaikkea pientä yksityiskohtaa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Hyvin latteatunnemaisia värimaailmoja sekä ahdistavia liskojen yölle haiskahtavia mörköjä on Rosan kuvat täynnä. Tämä on kai niitä makuasioita, joista voi kiistellä loputtomiin.
ei ole ei
http://www.geocities.com/mkuvat/paskaankka
toki akun kaukainen sukulainen Palle Runqivst on myös kova kaveri, tosin pallekin on jäänyt myrkystä eläkkelle, sääli sinällään niitä oli kiva lukea
http://www.geocities.com/mkuvat/paskaankka
toki akun kaukainen sukulainen Palle Runqivst on myös kova kaveri, tosin pallekin on jäänyt myrkystä eläkkelle, sääli sinällään niitä oli kiva lukea
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.