Kuten sanoit, kaikilla on tapana, mutta kyllä nuo otsoonit ainakin paljon paremmin tarttaa kun sammuksissa jo laittaa ryypyn päälle, kunhan ei ihan kiinni asti (paitsi kovilla pakkasilla) ja ei se ladan motti varmaan millään kaasarilla käy kylmänä ajettavalla tavallaTHI-900 kirjoitti:Ryypystä:
Joo, kaikillahan on tapansa. Itse kun laitan kaasari auton käyntiin, niin että polkasen kerran kaasua ja sitten starttaan. Kun kone lupaa painan hieman kaasua että se jää käymään. Omat kokemukset ryypyn kiinni vetämisestä ennen starttausta ovat jokseen karmivia.Ryyppyä vedän vasta sitten, kun kone käy kaasupolkimen varassa.

Ja kesällä sama juttu

THI-900 kirjoitti:Suuttimista:
Itse olen suht perfektionista ja varmaan en saa ikinä omaani sellaisia suuttimia, joilla se toimis niinku kvartsikello. Anyway. Toi kaasari josta nyt puhutaan, kun oli 1700:sessa vakiossa kiinni, niin kyllä se voitti menohaluissa jokaisen vakioykspisteruiskun jota oon ajanu (oliskohan niitä nyt sitten 5kpl). Tosin tuo ykspisteruiskuhan tiedätään melko laiskaksi, mutta silti.
Tämä ei ole mitenkään vitt*uilua, mutta se kun päivittää ykspiste ruiskun kaasariksi, voi hyvinkin tuntua tehokkaammalta, koska ruiskussa ei ole nyytä nykäsyjä, ja seos pysyy tasalaatusena kuhunkin tilanteeseen. Kaasarissa kun on (huonosti säädettynä) noita kuolleita kohtia, niin totta se tuntuu että voimaa on, kun saa renkaat sutimaan kun pääsee kaasarin toiminta alueelle! Eli pers dynolla ei ole asiaa tässä(kään) mitään asiaa, vaan vertailu pitäis tehdä rintarinnan taikka penkissä.