Miten suhtaudut puhelinmyyjiin ?

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
1500i

Re: Miten suhtaudut puhelinmyyjiin ?

Viesti Kirjoittaja 1500i »

Tänään taas soittivat olisi ollut yhtä lehteä tarjolla ei ole varmaan kolmea viikkoa kun ensimmäisen kerran tarjosivat.
Kieltäydyin kun kuulin mitä lehteä oli tarjolla (ja oisin kieltäytynyt muutenkin varmasti) oli niin iloisen ja reippaan tuntuinen ääni,mutta kyllä muuttui äänikellossa kun sanoin että jo aiemminkin tarjottiin ja kiitos ei :lol: :lol:.
Tuntu ihan että otti jotenkin nokkiinsa ja puhelu loppui samantien :lol: .
Avensis stw
Ex.21093 -00
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Eipä soittele puhelinmyyjät. Eivät saa numeroa oikein mistään.

Joskus joku soitti. Alkoi puhumaan minusta hyvänä asiakkaana, jolle tarjottiin erikoisetuja. No, minä siihen, että nyt hetkinen. Minä puhun. Ja kysymään, että mikäs asiakassuhde meillä on? No, siihen sitten että hyvä kanta-asiakkuus. Ja minä jatkan kysymystä asiakassuhteen laadusta ja sen muodostumisesta. No, eihän Tyttö siihen osannut vastata. Sanoin, että ota selvää, mutta turha soittaa uudelleen. Eipä tosiaan soitellut.

Toisen kerran joku alkoi lukea litaniaa ja minä keskeyttämään. Sanoin, että voisitteko ottaa sellaisen asian huomioon, että teidän on ensin kysyttävä haluanko minä kuulla noita juttuja. Jotenkin Pojalta pasmat sekosivat ja hän vähän änkyttelemään. Ei kysynyt halusinko kuulla vaan aloitti taas litanian. Oli pakko sanoa, että kun ette kysynyt halukkuudestani, minä suljen nyt puhelimen.

En minä muita soittoja muista olleen.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Hande

Viesti Kirjoittaja Hande »

Kiitos, mutta ei kiitos... En siedä edes mainoksia postiluukustani, saatika sitten puhelimitse.
Kaikki kunnioitus kyllä puhelin myyjille, että jaksavat tehdä työtänsä.
Ukki

Viesti Kirjoittaja Ukki »

Tervehdykset toivottelen.
Puhelinmyyjistä puhuttaessa pitäisi muistaa, että siellä on ihminen joka tekee työtään. Asiallinen suhtautuminen olisi paikallaan, sillä ei hän voi sille mitään, että soittaa juuri sinulle. Hänelle on annettu lista numeroista joihin pitää soittaa. Asia kuuluu sille listan laatijalle ja hänelle voi esittää kielteiset kannanottonsa. Ei meistä kukaan varmaan tykkää jos työmaalla joku alkaa sanallisesti kohtelemaan kaltoin asioista jotka kuuluvat esimiehelle tai työnantajalle. Toisaalta puhelinmyyjän pitäisi myös muistaa samat asiat. Jos haluaa, että myyjä saa tehdä työnsä kunnolla, niin porisuttaa vaikka 1/2 tuntia ja sannoo kiitos ei. Ja sillä siisti.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet :-)
köhmä

Viesti Kirjoittaja köhmä »

Parhaimmillaan olen saanut venkoiltua muistaakseni 26 minuuttia, ennen kuin puhelinmyyjä hermostui ja älysi lopettaa jauhannan. Jäi muuten sekin lehti tilaamatta :)

Kytkykauppapuhelimen olen ostanut puhelinmyyjältä 2 vuoden sitoumuksella, eikä ole vielä sitä tarvinnut katua.

Joskus on vaan sitä aikaa jutella pidemmältikin noiden tyrkyttäjien kanssa..
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
PECTOPAH MECTA HOMEP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PECTOPAH MECTA HOMEP »

Itse joskus 90-luvun alkupuoliskolla juttelin seiskan myyjän kanssa yli tunnin. Tilasin seitsemän lehteä muistaakseni hintaan 49 markkaa ja sain kaupan päälle jonkun kylkiäisen. Yhtään lehteä en kyllä lukenut, ne jutut siinä lehdessä ovat niin järkyttävän paskoja, etten voi sellaisen myötähäpeän kanssa elää.
Vastaa Viestiin