Mä voin antaa Igorin näytille siinä olisi ainakin käyttöpelin mallia eli jos ei joku tiedä niin runsaasti paikattu 21099 samara vm 96 jonka katsastus saadaan saatettua voimaan varmaan ennen tapahtumaa
Nykyinen ajopeli: Manteli
Aikaisemmat: Vanha rouva, Veden vihreä romu, Helmi Ruostekukka, Patarouva, Igor ja Possu
tästä eteenpäin suunnittelu jatkuu suunnittelutyöryhmän sisällä, vielä ehtii ilmoittautua mukaan (varaudu todistamaan jäsenyytesi). jos boardilla olisi jäsenalue, voisi keskustelua käydä sielläkin peltotuunaajat ja muut vapaamatkustajat voi sitten lukea virallisista messuinfoista mitä Lada Kerho messuilla tekee.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Niin tai ei varmasti kannatakaan tulla, mitäs nyt orkkiksissa olisi heille nähtävää? Peltotuunareita varten on puolestaan lukuisia omia näyttelyitä esim. American Car show
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
aivan, samarai vastasikin jokarin kysymykseen täydentävästi. tapahtumasta on tietoa netissä www.classicmotorshow.fi tai jotain tollasta, tapahtuma on kaikille avoin, kun vain sisäänpääsymaksun maksaa. kannattaa tulla vaikka ihan sen takia, että jännittää mitä kivaa Lada Kerhon osastolla mahtanee olla...
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
samarai kirjoitti:Niin tai ei varmasti kannatakaan tulla, mitäs nyt orkkiksissa olisi heille nähtävää? Peltotuunareita varten on puolestaan lukuisia omia näyttelyitä esim. American Car show
Noh noh..., eipäs nyt sekoiteta jenkkiautoharrastajia ja peltoautopellejä keskenään... Noille lasikuidun ja kitin kanssa mäskääjille on siellä (tosin samassa) messuhallissa se Tuning Car Show...
Mutta mitä tuohon Lahden tapahtumaan tulee, niin eipä Lada osastolle pahaa tekis yksi ralli-Ladakin....., tässä tapauksessa se tosin pitäisi olla nimenomaan historic mallinen 1300:n... Vfts:n aika on sitten myöhemmin...
olen tässä etsiskellyt nappista osastolle, nappis pitäisi olla ns. L-mallia ja mahdollisimman orkkis, 1300 rallye täyttää nämä ehdot (sama kori kuin L-malli) ja jos on historic peli niin varmaan suht orkkis. Eipä vaan kellään ole ollut sellaistakaan tarjolla, täytyy varmaan takapihalta hinata mätääntynyt GLi nappis (tai onhan myös Ladamaisinta Ladaa tarjottu) Täytyy huomioida, että auton toimittanut ei saa mitään vapaalippuja tapahtumaan eikä kustannusten korvauksia eikä mitään eli ollaan kerholaisten aktiivisuuden ja talkoohengen varassa. Mun yhteystiedot löytyy profiilista ja uusimmasta Lada Pravdasta.
Mikäli L:ää etsitte, niin kyllä mun nappis voidaan ottaa jo vapuksi liikenteeseen ja tuoda se näytille Lahteen. Laitteen kunnon kyllä tiedät. Olisit suoraan kysynyt, niin myönteisen vastauksen olisit saanut.
Ja samalla voin kyllä tulla "päivystämään" ja suunnitelemaankin voisin tulla oman aikataulun puitteissa.
en mä viitsi ketään pakottaa, mutta otan vastaan ehdotuksia. Jaakkiman nappis on kyllä käynyt itsellä mielessä. Päivystäjiä meillä jo onkin niin monta, kuin toimitsijalippuja saadaan. mutta kaikki ideat ja apu on tarpeen.
Mites olisi 2101 ilman mitään Älliä ja Ässiä? Olisi aika lähelläkin Lahtea, Kuusaal nimittäin. Käpypuskureilla. Ainoa vika on alahelmakotelon musta kiveniskumassa.
En minä tässä nyt mitään lupaile, mutta kertoilkaa kiinnostuksistanne. Ai hemmetti! Pitänee tarkastaa aika jotta ollaanko maisemassa.
Ja onhan siinä tietysti Puutama naarmu, jokunen paikkamaalaustäppi, kaksi lommoa, vatkaava kardaanilimppu, takakontin pohjan sisäreunoja kiertävä reikäkehä, typerät etukuraläppäjatkeet, yhden lommon käsittämättömän huono paklaus.
Kyllä minä tuon annan, jos se edustukseen kelpaa ja kelpaahan se. Siihen vaan sitten siirtokilvet. Ei ole ollut rekisterissä 2001 jälkeen. Nythän siinä on mustat leikkikilvet RR - 52.
Niin ja varauksena vielä, että lumien täytyy olla kunnolla sulaneet. Autohan on LatoJemmassa peltojen keskellä. Siis täytyy olla sellaiset kelit että vehkeen saa ajettua ihmisten ilmoille.
Eli onkohan tämä vähän liian epävarmaa? Kunhan suunnitellaan.
Lada-Jussi kirjoitti:en mä viitsi ketään pakottaa, mutta otan vastaan ehdotuksia. Jaakkiman nappis on kyllä käynyt itsellä mielessä. Päivystäjiä meillä jo onkin niin monta, kuin toimitsijalippuja saadaan. mutta kaikki ideat ja apu on tarpeen.
Eikö juuri herra ilmoittanut että apua ei kaivata ja että näyttelyn järjestely on siirtynyt valmiteluryhmälle jne...
Ei kannat Jussi kusta kippaan tuolla ylimielisellä asenteella mutta kukin tyylillään.
etsitään nyt vuorostaan L-mallia, kun viime vuonna oli perusmalli
ladaracing pori: lue pravdassa ollut ilmoitus aiheesta! mielestäni en sanonut että apua ei kaivata, vielä voi liittyä valmisteluryhmään, käydään keskustelua sähköpostilla. työryhmä on nyt huomioinut ehdotuksena Jaakkiman auton.