Harvoin näkee yhteen lauseeseen tiivistettynä yhtä paljon lööperiä. Seuraavaksi varmaan väität ettet huomaa eroa autojen ajettavuudessa taikka oluiden maussa. Itse juon mieluiten Presidentin tummaa paahtoa mutta kustannussyistä enimmäkseen Juhlamokkaa taikka kultakatriinaa. Jossakin kahvivertailussa muistaakseni joku X-tra merkkinen 99 sentin kahvi pärjäsi ihan hyvin.Lada-Jussi kirjoitti:merkillä ei väliä, ei niissä suurta makueroa ole ja ei kahvia hyvän maun takia juoda, ihan vaan seurajuomana ja riippuvuuden takia. itse juon ihan mustana ilman höystöjä, silloin tietysti kahvin aitomaku tulee parhaiten esille ja silti ei eroa huomaa.
Kahvi
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Re: Kahvi
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Itsekin ostin kerran Lidlistä vihreän paketin. Se ei ollut halpa vaan parin euron kieppeillä ja se oli tosi hyvää kahvia.Lada Scandinavia kirjoitti: Ostin kerran Lidistä jotain halpaa kahvia, vihreässä paketissa ja se oli kyllä jotain korviketta.
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
On mulla kyllä käsikäyttöinen mylly mutta käyttö on hyvin satunnaista. Joskus sunnuntaisin saattaa tulla itse jauhettua.Lada Scandinavia kirjoitti: Ei taida kellään enää kotona olla kahvimyllyä, jolla kahvipavut jauhataan.
Yleensä juon sitä mikä nyt sattuu olemaan tarjouksessa kun käy kaupassa. Jos nyt joku merkki on mainittava, niin Saludo on todella hyvää kahvia edullisesta hinnastaan huolimatta.
Huoltsikalla maksan mieluusti isosta kupista 1.50 €, mutta se on ehdoton kattoraja. Onneksi koulusta saa halpaa kahvia (0.90 €/kuppi). Myös Jaalan "Uudessa Kelossa" on kahvin hinta kohdallaan: Euron per kuppi ja kuppi on reilusti isompi kun mitä huoltsikoiden isot kupit on yleensä.
Huoltsikalla maksan mieluusti isosta kupista 1.50 €, mutta se on ehdoton kattoraja. Onneksi koulusta saa halpaa kahvia (0.90 €/kuppi). Myös Jaalan "Uudessa Kelossa" on kahvin hinta kohdallaan: Euron per kuppi ja kuppi on reilusti isompi kun mitä huoltsikoiden isot kupit on yleensä.
Myönnän erheeni. Tein listan lähinnä sen mukaan mitä itse tulee juotua joten Saludo jäi listasta pois. Kuitenkin merkki oli hyvin selvästi paikallisessa hypermarketissa esillä joten sen myyntivolyymit edellyttäisivät ehdottomasti paikkaa äänestysvaihtoehtona.samarai kirjoitti:usein myös Saludoa (yksi legendaarisimmista merkeistä puuttuu listasta!) tulee kaupasta ostettua.
Laskisin melkein erikoiskahveiksi, ainakin jälkimmäisen. Juoko joku murukahvia :O (hyi)Lada Scandinavia kirjoitti:Listasta puuttuu myös murukahvi ja kahvipavut.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 GLI 16V | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.6 SLE ja kauden mukaan vaihtuvia huumoriautoja
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
Minullapa on, ja kaiken lisäksi säännöllisessä käytössä. Se on sellainen vanhan ajan kahvimylly, käsin veivattava, eikä nykyajan sähkökotkotuksia. Kyllä sillä yhden miehen kerta-annoksen kohtuunopeasti jauhaa.Lada Scandinavia kirjoitti:Ei taida kellään enää kotona olla kahvimyllyä, jolla kahvipavut jauhataan.
Ruksasin vaihtoehdoista Juhla-Mokan, sillä sitä tässä kai sittenkin tulee useimmiten juotua, mutta muitakin merkkejä ostelen. Juuri nyt on kulumassa Lidlistä ostettu papukahvipussillinen, jossa lukee "Monte Santos" ja "Caffe Crema". Papukahviin hurahdin toissa vuonna ostettuani Lopen Vahinkopalvelusta kilon pussillisen merkitöntä papukahvia, joka maksoi muistaakseni jotain 3,20€. Ostin samaa kahvia sitten monta kertaa myöhemminkin, kunnes Vahinkopalvelu oli ensin tilapäisesti reilun kuukauden suljettuna viime vuonna, ja avattuaan uudelleen ovensa oli kahvi häipynyt valikoimista. Tänä vuonna kyseinen pulju lopetti lopullisesti, mutta mieltymys papukahviin jäi, vaikka hinnalla ei voikaan perustella. Saanpahan kuitenkin parasta kahvia, kun jauhan pavut välittömästi ennen keittämistä.
Kahvittelemisiin,
t. Mikko
Halvinta tulee juotua, pääasia että toimii. En käy sellasissa paikoissa, missä kahvi maksaa yli 1,20 e /iso kuppi. Ainakin kolme kuppia tulee ostettua päivässä kahvilasta, joten jos ne maksaisi 2 e kipale, se olisi jo melkoinen menoerä pelkästä kahvista.
Reippaina käymme rekkain alle 

Juhla Mokkaa ja pannujauhatuksena. Maistuu paljon pehmeämmältä kuin suodatinjauho vaikka tavallisella keittimellä sen teenkin.
Maistoitko eron, kun ABC siirtyi muutama vuosi takaperin reilun kaupan kahviin.. Minä maistoin
Ja huomautin heti myyjälle. Onneksi ovat nyttemmin vetäneet sen kokonaan pois valituksien takia 
Oletko tosissasiLada-Jussi kirjoitti:merkillä ei väliä, ei niissä suurta makueroa ole ja ei kahvia hyvän maun takia juoda, ihan vaan seurajuomana ja riippuvuuden takia. itse juon ihan mustana ilman höystöjä, silloin tietysti kahvin aitomaku tulee parhaiten esille ja silti ei eroa huomaa.

Maistoitko eron, kun ABC siirtyi muutama vuosi takaperin reilun kaupan kahviin.. Minä maistoin

Ite olen sen verran pihi että harvoin ostan kahvia huolto asemalta kun kuitenkin saa maksaa sen 1-2€.Meillä amiksessa on halpaa kahvia pieni kupillinen maksaa 0,20 € ja iso 0,40 €.
jos joskus satutte liikkumaan täällä meri lapin alueella ja haluatte juoda halpaa kahvia niin sitä saa ainakin tornion ja keminmaan ammattikoulun kahviosta
jos joskus satutte liikkumaan täällä meri lapin alueella ja haluatte juoda halpaa kahvia niin sitä saa ainakin tornion ja keminmaan ammattikoulun kahviosta

Lada Samara 1500i 5d vm.2000