itse olen töissä tuolla delta motorsilla. onhan nuo uudet kalinat aika auton näköisiä niissä taitaa olla tuo 110 ladan kone? aika ahdas oli ainakin konehuone, kun pitää asentaa lämmitin.
ja on sitä nivaakin tullut laiteltua, harmivaan kun ei ole sattunut soittimen asennusta siihen , kun kaikki johdotukset pitää vetää ja kaiuttimet asentaa siinä sitä hommaa piisaa...
larssi21074 kirjoitti:mulle oli pien pettymys että kalina farkku tuli myyntiin prioran sijasta vaikka kalina on muute huomattavasti laadukkaamman olonen auto kuin priora. ja tuntuu olevan tuo 117 jopa lähes yhtä tilava kuin 110 stw. eli ehkä parempi etä tuli 117 eikä prioraa.
Saanen kysyä, että millä perusteella näin päättelet, että Prioran laatu olisi huonompi, kuin Kalinan?
Priora on samaa maata 110:n kanssa ja samalla tavalla karu auto. Ei se tarkoita että se olisi huono mutta viimeistely ja materiaalien laatu ei ole lähelläkään kalinaa. Kalina on huomattavasti laadukkaampi kuten jussikin totesi.
Minun henkilökohtainen valinta olisi silti priora..
veli samara kirjoitti:itse olen töissä tuolla delta motorsilla. onhan nuo uudet kalinat aika auton näköisiä niissä taitaa olla tuo 110 ladan kone? aika ahdas oli ainakin konehuone, kun pitää asentaa lämmitin.
ja on sitä nivaakin tullut laiteltua, harmivaan kun ei ole sattunut soittimen asennusta siihen , kun kaikki johdotukset pitää vetää ja kaiuttimet asentaa siinä sitä hommaa piisaa...
veli samara kirjoitti:itse olen töissä tuolla delta motorsilla. onhan nuo uudet kalinat aika auton näköisiä niissä taitaa olla tuo 110 ladan kone? aika ahdas oli ainakin konehuone, kun pitää asentaa lämmitin.
ja on sitä nivaakin tullut laiteltua, harmivaan kun ei ole sattunut soittimen asennusta siihen , kun kaikki johdotukset pitää vetää ja kaiuttimet asentaa siinä sitä hommaa piisaa...
Ei kai niissä ny 110 ladan konetta ole. Nois uusis on uus 1.4 16v kone .
larssi21074 kirjoitti:mulle oli pien pettymys että kalina farkku tuli myyntiin prioran sijasta vaikka kalina on muute huomattavasti laadukkaamman olonen auto kuin priora. ja tuntuu olevan tuo 117 jopa lähes yhtä tilava kuin 110 stw. eli ehkä parempi etä tuli 117 eikä prioraa.
Saanen kysyä, että millä perusteella näin päättelet, että Prioran laatu olisi huonompi, kuin Kalinan?
Priora on samaa maata 110:n kanssa ja samalla tavalla karu auto. Ei se tarkoita että se olisi huono mutta viimeistely ja materiaalien laatu ei ole lähelläkään kalinaa. Kalina on huomattavasti laadukkaampi kuten jussikin totesi.
Minun henkilökohtainen valinta olisi silti priora..
Kesällä 2007 olin Venäjällä ja pääsin autokaupassa koeajolle (kyydissä) uudessa Priorassa ja kyllä se mun mielestä on hyvin ja laadukkaasti tehty. (Juttua 07 Pradvassa)
Olen myös ajanut Kalinaa ja kyllä mää pidän Prioraa laadukkaampana, varsinkin sisältä Priora on tyylikäs, eikä niin muovisen näköinen kuin Kalina.
Samoja 110 koneita tähän asti käytetty.
Lada Scandinavia kirjoitti:
Kesällä 2007 olin Venäjällä ja pääsin autokaupassa koeajolle (kyydissä) uudessa Priorassa ja kyllä se mun mielestä on hyvin ja laadukkaasti tehty. (Juttua 07 Pradvassa)
Olen myös ajanut Kalinaa ja kyllä mää pidän Prioraa laadukkaampana, varsinkin sisältä Priora on tyylikäs, eikä niin muovisen näköinen kuin Kalina.
Samoja 110 koneita tähän asti käytetty.
Kummassa istuu puskurit ja ovet ynnä muut osat nätimmin paikalleen? Kyllä näkee että eri linjoilta on lähdetty. Olen itsekin nähnyt príoran ja ollut kyydissäkin. Kalinaa olen jopa ajanut ja ainut mikä kalinassa ei maistunu oli se vanha 1,6 kone jonka venttiilin ohjurit kalkattaa. Muuten kalinassa ei sisällä ollut mitään räminöitä ja natinoita toisin kuin priorassa.
veli samara kirjoitti:hmmm. "melkein työkavereita" missäs sinä sitten olet töissä...? minä olen Lappeenrannan/Raipon deltassa.
Niin jummarsin tuosta aikasemmasta että oot maahantuontikeskuksella varustelemassa. Itse oon mikkelissä deltassa korjaamopäällikkönä eli huoltomyyjänä.
Mitenkä muuten tuo lehdistölle laittelu poikkeaa taviksille laittelusta?
Varmaankin kaikki säätö-ja tarkastustoimenpiteet suoritetaan huolellisemmin ja jos autosta on useampia varusteluversioita, ei valita sitä kaikkein halvinta.
Jotenkin saattaisi houkutella varustaa auto tavallista paremmilla renkailla ja pienellä sirupiristyksellä. Varsinaiset autolehdethän tällaisen vilunkipelin huomaisivat, mutta nuo iltapäivälehtien ja telkkarin perstuntumakoeajot sujuisivat ilman hämminkiä.
tänään töiden jälkeen kävin Hämeenlinnassa, ei ollut vielä uutta Ladaa tullut myyjä yritti kyllä rauhoitella mua, että kyllä se sieltä tulee
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
jyväskylässä on seissy reilun viikon ajan jo poratiellä/uusien autojen varastoalueella tommonen uusi lada 117 stw auto on punainen väriltään.siellä se jököttää,muitten autojen välissä!!vaikka luulisi että jyväskylän delta- auto olisi jo kiireesti ottanut sen jo itselleen ja asiakkaille ihailtavaksi/koeajoon