Pienen koeajon jälkeen voin todeta ettää kusessahan tuon kanssa vielä on....hiljaista vauhtia kun ajaa niin kaikki on niinkuin ennenkin...vauhdissa kun painaa kaasun pohjaan niin moottori lähes sammuu...sekunnin päästä pääsee helvetti irti ja tuntuu ettei pyörät edes kosketa maata
punanenä kirjoitti:Pienen koeajon jälkeen voin todeta ettää kusessahan tuon kanssa vielä on....hiljaista vauhtia kun ajaa niin kaikki on niinkuin ennenkin...vauhdissa kun painaa kaasun pohjaan niin moottori lähes sammuu...sekunnin päästä pääsee helvetti irti ja tuntuu ettei pyörät edes kosketa maata
Offaamisesta en mitään ymmärrä kun en ole itse koskaan kokeillut/nähnyt tai liiemmin edes kenenkään kanssa jutellut... Mutta eikös siinä touhussa toi kaasuvaste pitäisi olla aika välitön että pääsee edes vähän voimalla "hyppäämään" tai jotain sellasta kun paska paikka tulee?
punanenä kirjoitti:Pienen koeajon jälkeen voin todeta ettää kusessahan tuon kanssa vielä on....hiljaista vauhtia kun ajaa niin kaikki on niinkuin ennenkin...vauhdissa kun painaa kaasun pohjaan niin moottori lähes sammuu...sekunnin päästä pääsee helvetti irti ja tuntuu ettei pyörät edes kosketa maata
Offaamisesta en mitään ymmärrä kun en ole itse koskaan kokeillut/nähnyt tai liiemmin edes kenenkään kanssa jutellut... Mutta eikös siinä touhussa toi kaasuvaste pitäisi olla aika välitön että pääsee edes vähän voimalla "hyppäämään" tai jotain sellasta kun paska paikka tulee?
Olisihan se mutta itse ajelen aina varmuuden vuoksi kaasu pohjassa
Offissa täytyy saada renkaat pyörimään tarpeeksi lujaa että kuvio pysyy puhtaana kurasta ja muusta kamasta...
toisaalta nivan vakiomoottorista ei ikinä loppunut voima kaasuttimen vaihdon jälkeen,mutta pakkohan tätä puhallintakin oli kokeilla
Mitä halvatun hyötyä niistä miljoonaa pyörivistä pyöristä on sellaisissa paikoissa joissa niiden ei tarvitse pyöriä tyhjää? Offaaminen on paljon muutakin kuin siellä kuravellissä ajelua. Tekniikkalaji ennenkaikkea. Silmät kiinni ja kaasu pohjaan-tyylillä harvemmin kovin häävisti mihinkään pääsee. Toki sitä kaasua pitää osata käyttää silloin kuin sille on todella tarvetta.
Minusta offikoneen ykkösasia on VÄÄNTÖ ja sopivan lyhyet hitaanpuolen välitykset, tosin jälkimmäisen puutetta voi paikata jonkunverran ensimmäisellä ja tietysti myös toisinpäin.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
mut sehän se hauskinta on se ravan lennättely. sit se hauska kyllä loppuu kun on akseleita myöten suossa ja lähimpään puuhun tai muuhun vinssipisteeseen 100metriä
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
START kirjoitti:mut sehän se hauskinta on se ravan lennättely. sit se hauska kyllä loppuu kun on akseleita myöten suossa ja lähimpään puuhun tai muuhun vinssipisteeseen 100metriä
Joskus on kovalla innolla lähdetty maastoilemaan ja juurikin suohon upottu,ei muita autoja eikä työkäluja eikä mitään...Silloin tul vannottua että tämä maastoautoilu loppuu tähän!! jotenkin alkuyöstä saatiin auto irti ja kotiappäin,tästä vähän eteenpäin niin taas oltiin suossa rämpimässä autolla Nyt kyllä on vinssi,lapio,maastotunkki,käsitalja ja paljon tupakkaa mukana
Huomenissa olisi sitten koeajo,nyt on kiinteä sytytysennakko,polttoaineen paineensäädin lisätty ja ruiskupumppu..
Ahtopaine on huippukierroksilla yli kilon
Sehän puhaltelee sieraimestaan kuin kiimainen sonni lehmälauman perässä! Kivenmurikat viskoo tieltään ja pienemmät näreet syö hiukopalakseen.
Tuo vekotin todistaa sen puolesta, että länkkäritehtaiden yritys parantaa maastokelpoisuutta kasvattamalla massaa ja kokoa ja moottorin tilavuutta (ja hintaa) ei välttämättä ole oikea tie.
А мне навстречу нагило пер капитализм,
зверный лик свой скрыв под маской "жигулей"...
Semmosta vaan, että mielestäni olen nähnyt tämän samaisen auton Juuassa siinä räksiinlavantien varressa kesällä, kun motskarilla tuosta kautta pöräytin?
punanenä kirjoitti:Huomenissa olisi sitten koeajo,nyt on kiinteä sytytysennakko,polttoaineen paineensäädin lisätty ja ruiskupumppu..
Ahtopaine on huippukierroksilla yli kilon
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...