isommat pakoventtiilit

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: isommat pakoventtiilit

Viesti Kirjoittaja START »

jaa-a sen kun joku kertois.
jotenkin ne sen tekee, mutta niin ku monessa kohtaa maininnu, käytännössä ei vielä ainakaan ole kokemusta.
ja tuosta kannen teon hinnasta, yks tuttu teetätti ammattilaisella sierran ohc kannen ja makso n600e
reilu 180heppaa sen vissiin piti virrata, minusta melko kallista :?
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Avatar
Mara
Viestit: 1403
Liittynyt: 11.5.2006 17:44
Paikkakunta: Kymenlaakso™
Viesti:

Re: isommat pakoventtiilit

Viesti Kirjoittaja Mara »

Ne on noi museomoottoreiden valurautakannet jokseenkin runsaasti v-mäisempiä työstää verrattuna alumiinisiin. Lisäksi noihin virtauksiin saa jo OoHooCeetäkin varmaan tovin kaivella. Kokemusta ko. moottorista sinänsä ei juurikaan ole.
2102 16V ex.
2103 -75
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: isommat pakoventtiilit

Viesti Kirjoittaja START »

kyllä kai sierran 2000 ohc pitäs enemmänkin virrata. (ja oli se menny kuulemma pieleen ja virrannut enemmän mitä oli tarkotus) tää pena osti kansi aihionkin joten kyllähän se maksaa
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
t.eskola

Re: isommat pakoventtiilit

Viesti Kirjoittaja t.eskola »

Joopa, ei tullut mietittyä että ei noita antiikkisen 3R koneen venoja löydä kovinkaan helposti, ainakaan uutena. Mitäs sanoo raati noista hieman lyhkäsemmistä 2T koneen venttiileistä? Tuleeko jotain komplikaatioita jos venttiili on 4mm lyhyempi?

tattista

-Tuukka
Avatar
elmeri racing team
Viestit: 139
Liittynyt: 11.12.2005 20:57
Paikkakunta: lohja

Re: isommat pakoventtiilit

Viesti Kirjoittaja elmeri racing team »

ensimäiseksi tulee mieleen että jousi pohjaa noin lyhkäsellä venalla.Katoppa hm osatuonnin sivuilta siellä on rosteri venoja minä laitoin bemarin venat on aika saman mittaset kun ladan ja löytyy kokoja, lukot joutuu vaihtamaan mutta ei ole kovinkaan kalliit ,jousilautanen kannattaa myös tarkistaa,sitten kannattaa vaakata ne jouset meillä asennus paine 55kg ja 13mm nostolla 105kg ei sekoile vielä 8000kierroksella.
ääni ei riitä voimaa täytyy olla
Avatar
toktornivako
Viestit: 2003
Liittynyt: 8.11.2007 23:50
Paikkakunta: Kangasala

Re: isommat pakoventtiilit

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

Juu kyllä Ladaan löytyy ihan sopiviakin Isompia ventiileitä!
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

Vastaa Viestiin