Sivu 2/2
Re: isommat pakoventtiilit
Lähetetty: 1.12.2009 22:24
Kirjoittaja START
jaa-a sen kun joku kertois.
jotenkin ne sen tekee, mutta niin ku monessa kohtaa maininnu, käytännössä ei vielä ainakaan ole kokemusta.
ja tuosta kannen teon hinnasta, yks tuttu teetätti ammattilaisella sierran ohc kannen ja makso n600e
reilu 180heppaa sen vissiin piti virrata, minusta melko kallista

Re: isommat pakoventtiilit
Lähetetty: 2.12.2009 0:02
Kirjoittaja Mara
Ne on noi museomoottoreiden valurautakannet jokseenkin runsaasti v-mäisempiä työstää verrattuna alumiinisiin. Lisäksi noihin virtauksiin saa jo OoHooCeetäkin varmaan tovin kaivella. Kokemusta ko. moottorista sinänsä ei juurikaan ole.
Re: isommat pakoventtiilit
Lähetetty: 2.12.2009 7:37
Kirjoittaja START
kyllä kai sierran 2000 ohc pitäs enemmänkin virrata. (ja oli se menny kuulemma pieleen ja virrannut enemmän mitä oli tarkotus) tää pena osti kansi aihionkin joten kyllähän se maksaa
Re: isommat pakoventtiilit
Lähetetty: 2.12.2009 20:30
Kirjoittaja t.eskola
Joopa, ei tullut mietittyä että ei noita antiikkisen 3R koneen venoja löydä kovinkaan helposti, ainakaan uutena. Mitäs sanoo raati noista hieman lyhkäsemmistä 2T koneen venttiileistä? Tuleeko jotain komplikaatioita jos venttiili on 4mm lyhyempi?
tattista
-Tuukka
Re: isommat pakoventtiilit
Lähetetty: 2.12.2009 21:53
Kirjoittaja elmeri racing team
ensimäiseksi tulee mieleen että jousi pohjaa noin lyhkäsellä venalla.Katoppa hm osatuonnin sivuilta siellä on rosteri venoja minä laitoin bemarin venat on aika saman mittaset kun ladan ja löytyy kokoja, lukot joutuu vaihtamaan mutta ei ole kovinkaan kalliit ,jousilautanen kannattaa myös tarkistaa,sitten kannattaa vaakata ne jouset meillä asennus paine 55kg ja 13mm nostolla 105kg ei sekoile vielä 8000kierroksella.
Re: isommat pakoventtiilit
Lähetetty: 3.12.2009 8:51
Kirjoittaja toktornivako
Juu kyllä Ladaan löytyy ihan sopiviakin Isompia ventiileitä!