Boris kirjoitti:Tuo keskustelupalstan logo on hyvä. Noin pientä kuvaa ei oikein pysty muokkaamaan --> Voisinkohan saada ko. kuvasta isomman/alkuperäisen version, kenen tekele tuo kuva onkaan? Olisikohan tuo Nannon tekemä?
Ei ole minun tekemä, mutta tuosta sen nappasin ja pikkasen leikkasin ja pienensin...
Esitesivu voidaan tehdä tulevaisuudessa. Toimittakaa osoitteita tarvittavaan materiaaliin. Tehdään sitten lisää, kun nämä jo olemassaolevat saadaan kondikseen. Lada-Jussihan on tuosta infon sisällöstä osaltaan vastannut.
Myös kerhon esittelysivun tekstistä on herännyt keskustelua. Sen sisältöä saa myös kehittää.
Kyse on kuitenkin tällä hetkellä sivujen ulkoasusta, ja kun se saadaan kuntoon on sisältöä helppo tehdä lisää ja muokata.
Kerho esittelyn tekstiosaa voisi muuttaa vähän iskevämmäksi.
Lähetin siitä viestin ja ehdotuksen Borikselle. Onkohan tullut perille?
En tosin tiedä, oliko myös kyseisen osan tarkistus suunnitelmissa.
Lada - liikkumisväline ja osa elämänkatsomusta. - Se keltainen nappisilmä oli autojen auto...
koskas nämä saadaan käyttöön, voisin taas alkaa tarkistella ja päivitellä infon tietojakin?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Sivut ovat ihan vapaasti käytettävissä. Infoa voit päivitellä vaikka heti, muutat vaan niitä uuden version tiedostoja ja lähettelet muutetut tiedostot minulle sähköpostilla.
Osoitteen http://www.ladakerho.net kautta sivut saadaan toimimaan, kun keretään muuttamaan sen osoitteen ohjausta.
enkös saa omilla tunnuksillakin päivityksen tehtyä?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:enkös saa omilla tunnuksillakin päivityksen tehtyä?
No nyt pitäs onnistua. Lähetä silti vaan niitä päivityksiä erikseen minulle, jotta pysyy versionhallinta käsissä.
hmm olikos sähköposti jossain mainittuna?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Kieltämättä kauniin näköistä. Tuossa konela-tuning -osiossa ei kyllä ole turboladoista mainittu mitään... Myös voisi täältä foorumilta kasailla laajemman faq-palstan tuonne. Mitenkäs tuo samaran käynnistäminen konehuoneesta käsin jonkun releen ohittamalla. Eikös tuossa onnistu perinteinen meisselillä startin päästä temppu?