
Ei menny khyl heittämällä.. aamu 9 heti ovien avattua menin konttorille Ladaa näyttämmään ja kahvia juomaan halliin.. ja tämmönen oli tuomio: vasen ylätukivarren pallonivel väljä ja korkeat päästöt.. 4.50 oli sallittu CO2 raja ja päästömittari näytti ensin jotain 8 luokkaa ja vähän säätelin niin 5.54.. noh sehän ei kelvannut niin 9.30 olin kotona tallissa ja lada tunkattuna,pallonivelen vaihto sujui nopsaan (sattumalta oli hyllyssä uus pallonivel x) ja vaihdoin tulpat ja uuden ilmanputsarin ja suuntasin takas konttorille.. pallonivel todettu ehjäksi mutta päästöt näytti karvan päälle 5.. nostin konepellin ja lainasin katsastus sedältä talttapäämeisseliä,pienensin tyhjäkäyntiä ja pistin kättä vähän ilmanottotorven suulle.. ja näin! 3.57 ja katsastusmies totesi että nyt on hyvät päästöt

vartin yli 11 kurvasin konttorilta tuore leima lapussa

Muuten kaikinpuolin oli kehuttavassa kunnossa,jarrut oli hyvät ja iskunvaimentimet jne. Madalluksesta se jotakin mutisi mutta ei haitannut katsastusta..
Elikkäs mission complete ja nytpä taas saa ajella vähän aikaa..