renkaat nivaan

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Pöhö-Andrei kirjoitti:Venäjältä saa ainakin ja varmasti alkuperäisen kokoisia. Kysyin kerran jopa hintoja ja en niin mahdottoman kovana sitä pitänyt. Muistelisin että alle puolet noista esitetyistä hinnoista. Kun käyn seuraavan kerran voisin ihan mielenkiinnosta kysäistä. Saapahan ainakin vertailupohjaa näihin suomen liikkeisiin ja heidän hintoihin.
Mites noi venäläiset nakit pitää talvella?
Ei tosin kummoiset donitsit nytkään ole alla, kun on jotkut Eko Turbot joista kaverit hitsi. Ne on talvirenkaat joista nastat nypitty hevon kuikkaan että saa ajaa kesällä ja talvella. Pitoa riittää ihan tarpeeksi talvellakin mielestäni. En tiedä onko se sitten se renkaan koko mikä sen tekee. Kuitenkaan ei mitään kivikovia mitäänpitämättömiä renkaita viitsisi laittaa, kun akkakin tolla ajelee toisiinaan. Mulla on kieltämättä vähän ennakkoluuloja venäläisten kumi-osaamiseen, ainakin kun kattoo noita Nivan puslia...
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
Pöhö-Andrei

Viesti Kirjoittaja Pöhö-Andrei »

Uskoisin että pidon pitäsi kohtuullinen olla ainakin niillä renkailla mitkä siellä kaupassa näin. Kuviota mukavasti ja kumiseos ei ainakaan liian kovaa ollut. Enemmän ehkä huolettaisi miten ne munkit kestää kesäkäytössä, sulavatko alle vai jotain muuta kauhean kamalaa.

Ja sikseen, ihan aiheesta ne kaverit hitsi :wink:
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Pöhö-Andrei kirjoitti: Ja sikseen, ihan aiheesta ne kaverit hitsi :wink:
Niinpä... Fiatissa on Ässä uusiorenkaat, ja ne taitaa olla pinnatuista ihan oikeasti hyvät renkaat. Ainakaan ei ole itselläni valittamista.
En kyllä itse mitään Eko Turboja ostaisi, noi tuli auton mukana. :wink:
Tulee mieleen muuten Uniroyal saderenkaat, joita se apina mainosti aikanaan telkkarissa. Yhdellä kaverilla sitten oli kyseiset renkaat, ja aina hitsi "apinarenkaista". Kyseisellä henkilöllä loppui joka kerta huumorintaju :mrgreen:
Ihmeellisistä asioista me miehet kans hermostutaan :wink:
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
TOVERI NIVA
Viesti:

Nivan renkaat

Viesti Kirjoittaja TOVERI NIVA »

Tosiaan suzukissa on tota 5x139.7 jakoo ja mulla ittellä on semmoset suzukin 15":set ja ainakin mun silmään ne on vielä asiallisen näköset.Ne mulla olevat vanteet on 6,5" leveet ja ens viikolla niitten päälle väännetään 235/75 M+S.
Kumit makso Tampereella T-osat firmalla hyvin pienellä tinkauksella 320€ sis. työt.Ei mun mielest mikään paha raha ton kokosista kitkoista!

Edit: Kumit on nyt alla, tosin en ottanut niitä T-osilta vaan Nokian Euromasterilta,kummit makso sen saman 320€ allelaitettuna ja ne on BFGoodrichin kitkat joissa on nastanreijät valmiina jos haluu ampuu niihin nastat joskus.
Noi vanteet on Suzukista vaikkei ookkaan ne perinteiset SJ/Samurai Mangelssit, mutta noissa ei o sitä offsettiä niinku niissä perinteisissä
Kurkatkaa jos kiinnostaa:
http://www.cardomain.com/id/toveriniva
Sivulla 2 on kuvaa niistä vanteista ja kumeista!
niva12

Re: renkaat nivaan

Viesti Kirjoittaja niva12 »

tuli hankittua nivaan nokian hakka c2 kesärenkaat hinta 540 euroa sisältää tasapainotken ja paikalleen laiton kera koko 195-75-16 ja myös hakka takuun
tapanih

Viesti Kirjoittaja tapanih »

Netistä klikkaat 1001renkaat.com. Sieltä löytyy. Rahat mennee vissiin Saksaan ja renkaat tulee Hollannista tai jostain kotiovelle.
niva12

Viesti Kirjoittaja niva12 »

tapanih kirjoitti:Netistä klikkaat 1001renkaat.com. Sieltä löytyy. Rahat mennee vissiin Saksaan ja renkaat tulee Hollannista tai jostain kotiovelle.
ihan suomesta ostin kesärenkaat
Vastaa Viestiin