Tarinat on tarinoita.
Näistä katsastusten tornihuhumaisista sankaritarinoista ei välttämättä kannata ainakaan suoraan nimillä turhanpäiten huudella, saattaa vielä muuttua vähemmän mukaviksi..
Samoin noi teholapuilla netissä juhlimiset on vähän arveluttavaa puuhastelua.
Luullakseni paperilla valmiiksi ylitehoisesta moottorista on aika hankalaa saada hyväksytettyä ahtimella "kuristettua" omavalmistetta.
2105 1500 -> b200ET tekniikan vaihto (laillisesti)
Re: 2105 1500 -> b200ET tekniikan vaihto (laillisesti)
2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75
Re: 2105 1500 -> b200ET tekniikan vaihto (laillisesti)
No tätä minäkin olen miettinyt että ei prkl se voi olla niin helppoa ja taitaa katsastusmieskin miettiä kun ladassa pellin alla jalkapallon kokonen turbo twincamin kyljessä ja lapussa lukkee 98hv,että näin..Mara kirjoitti:Tarinat on tarinoita.
Näistä katsastusten tornihuhumaisista sankaritarinoista ei välttämättä kannata ainakaan suoraan nimillä turhanpäiten huudella, saattaa vielä muuttua vähemmän mukaviksi..
Samoin noi teholapuilla netissä juhlimiset on vähän arveluttavaa puuhastelua.
Luullakseni paperilla valmiiksi ylitehoisesta moottorista on aika hankalaa saada hyväksytettyä ahtimella "kuristettua" omavalmistetta.
Hautasin muutenkin idean opelin koneesta joten taidan kuitenkin rakentaa rauhassa ton 1500 koneen,jos siitä ees 80hv sais

Lada 21044 1700i -96
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: 2105 1500 -> b200ET tekniikan vaihto (laillisesti)
onhan niitä hiukan kyseenalasia koneita muutkin laittanut.
eimerkki no1: 70-luvun celicaan ovat laittaneet laillisesti supran 1jz konetta 2,5 litranen kahdella ahtimella 280heppaa vakiona. litrat kun ei mene yli niin yhellä isolla ahtimella vaadittava teholappu (joku 160?heppaa) ja leimalle
esimerkki no2: tojotan 4ag carinaan. vakio yhen läpän ruisku pois ja tuplat tilalle ja vaadittava teholappu ja leimalle.
voihan siellä ooppelin koneessa olla vaikka jonkun muun kansi tai niin matalapuristeiset männät ettei tehoo vaan tullut enempää voimaa. lähtökohtasesti kun kansi-lohko-alakerta on jo valmiiks sekasikiö niin ei ole olemassa mitään "paperitehoa"
eimerkki no1: 70-luvun celicaan ovat laittaneet laillisesti supran 1jz konetta 2,5 litranen kahdella ahtimella 280heppaa vakiona. litrat kun ei mene yli niin yhellä isolla ahtimella vaadittava teholappu (joku 160?heppaa) ja leimalle
esimerkki no2: tojotan 4ag carinaan. vakio yhen läpän ruisku pois ja tuplat tilalle ja vaadittava teholappu ja leimalle.
voihan siellä ooppelin koneessa olla vaikka jonkun muun kansi tai niin matalapuristeiset männät ettei tehoo vaan tullut enempää voimaa. lähtökohtasesti kun kansi-lohko-alakerta on jo valmiiks sekasikiö niin ei ole olemassa mitään "paperitehoa"
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti