Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
Joo, olis varmaan toiminu jos ei olis vauhtipyörä irronnu
Ei se irti asti irronnu! Vähän alkoi kone jyristä, niin tajusin lopettaa.
Pari pulttia oli vähän löystynyt.
Nyt Laada ottanu talviunet treellä, kesällä nähdään miiteissä Lahti + 200KM
MINI Cooper S Caprio -06
Lada 2101 -86 (Projekti)
Audi A4 -08
Micra 1.3 -00
FAT Rambler -15
Taito määrää sen, mitä kykenee tekemään. Motivaatio ratkaisee, mitä tekee.
oman kokemuksen mukaan vauhtipyörän kiinnittämisessä ei kannata jättää mitään sattuman varaan.
taanoin haettiin puol viikkoa vikaa ennen ku tajuttiin että pyörä kolisee irrallaan, sekin vasta kun ei enään startannut.
lukitetta uutta pulttia ja oikeaa momenttia. siellä kampuran päässähän on valmiina reijät joihin saa lukitus tapitkin jos poraa vauhtipyörään reijät
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
vauhtipyörän kiinnityspulttien rei´issä on välystä pultteihin nähden. eli kun sormilla pyörität vauhtiksen pultit kiinni "hollille", otat vauhtipyörästä kiinni ja pyörität ees taas niin se lonkkasee vähän. noin huomaa pienen välyksen.
pitää ajatella kiinnittäessä koneen pyörimis suunta (vauhtiksesta katsottuna vastapäivään) pultit hollille ja "välys" pois kääntäen vauhtista (samasta suunnasta katsottuna myötäpäivään) ja pultit kierrelukitteen kanssa kiinni. ite oon laittanu ihan pulttipyssyllä ja on pysynyt.
joillakin kuulemma ihan katkennutkin noita kiinnityspultteja kun nakanneet vain vauhtiksen kiinni. ensimmäinen kytkinpommi ja vauhtipyörä liikahtanut "välyksen" verran ja pultit poikki, tai sitten löysää. tekemällä startin mainittemat lukitus/ohjuri tapit tuo lonkkaseminen poistuu, olettaen että niiden reiät ei ole väljät.
Lada 2107 1600SL jäärata pirssi Lada 2101 1600 16vCopper Top
Ja kannattaa olla tarkkana kaikkien pulttien/muttereiden momenttien kanssa!
Oli kuulemma vähän useampi pultti löysällä, ympäri konetta
Ja ketjun kiristäjä jumissa.
No nytten kuitenkin kiesi ajokunnossa.
Kiitos toktornivakon!!!
MINI Cooper S Caprio -06
Lada 2101 -86 (Projekti)
Audi A4 -08
Micra 1.3 -00
FAT Rambler -15
Taito määrää sen, mitä kykenee tekemään. Motivaatio ratkaisee, mitä tekee.
kyrvähti tää projekti meni kansipahvi tossa ajellessa, pari mäntääkin näytti sulamisen merkkejä.
En tied. mikä oli. Ajelin Tampereelta kotia, lämmöt ei punaselle asti noussu, mutta kuitenkin oli nesteen kierron kanssa jotain hämminkiä. Vilillä toimi OK ja sitten välillä näytti siltä että nestettä ei ole missään, muutakun putkessa vesihöyrynä.
toi ilmeisesti merkki siitä että kannentiiviste vuoti, mutta miksi. Kuitenkin reilu 400km takana moitteetonta toimintaa, mitäny yks vauhtipyörä oli lähtä lentoon
MINI Cooper S Caprio -06
Lada 2101 -86 (Projekti)
Audi A4 -08
Micra 1.3 -00
FAT Rambler -15
Taito määrää sen, mitä kykenee tekemään. Motivaatio ratkaisee, mitä tekee.