Tuo uusi vanhemman Samaran virtalukko ei välttämättä niin tavattoman kallis ole Venäjällä. Muistaakseni itse joskus maksoin siitä jotain 45 euron luokkaa. Vaihtamisen ainut ongelma on, että kojelauta ja miksei rattikin on siinä vähän niin kuin tiellä. Toisaalta sitten saa uuden virtalukon uusilla avaimilla.
Kun silloin korjasin vaijerivälitteisiä ilman-, ja lämmönsäätöläppiä, korjasin kerralla kaikki. Lämmityslaitteen lämmönsäätövivusto meni vaihtoon. Vaijerin kiinnitykset korjailin, kojelaudan kiinnitykset korjailin, kannatti myös samalla vaihtaa virtalukkokin.
Kun nuo kaikki oli purettu pois tieltä, siis se rattikin, olisi siinä helppoa vaihtaa sulakeboksi ja miksei lämmityslaitteen kenno kun ovat sopivasti saatavilla.
