Tällä siis tehty melkeinpä tämän talven hommat, kuten kuvasta näkyy, ei enää oikein ole tehtävää lumien puolesta. Kätevä peli muuhunkin, tällä leikkaa ruohot, vetää polttopuut kärryssä, ym.
Ostin käytettynä pienimuotoisena projektina, vaihdettu vaihteiston stefat ja "vaihteen kytkijät" (shift keys). Joku joskus onnistunut rikkomaan vitosvaihteen rattaat, ilmeisesti huonojen vaihtajien vuoksi. Korvattu holkilla, eli vitosvaihde puuttuu kokonaan, ei sitä kyllä kaipaakaan. Vaihteisto siis alunperin 6+R.
Lisäksi lisätty vaihteistoon ulostuloakseleille oikeat laakerit, alunperin paikat kyllä löytyy, mutta laakerit puuttuu.
Tällä sitten loput, tämän ostin aikanaan honkkarin ylivuotisena mallikappaleena. Yllättävän hyvä peli, varsinkin siihen nähden mitä siitä maksoin. Lumi lentää komeasti suojalumesta pakkaslumeen. Loskakin lähtee, mutta vaatii vähän opettelua miten ajaa.
Pieniä ongelmiakin on ollut, kuten näiden kiinalaisten kanssa nyt olettaa saattaa, lingon hihna oli korppu jo valmiiksi, luisti lähes alusta lähtien. Viime talvena meni sitten ajopuolen hammashihna, joten sekin vaihdettu. Alkuperäinen sytytystulppa oli myös kyseenalainen, sekin vaihdettu.
Suunniteelun puutetta tässä vehkeessä edustaa vaijerikäyttö ja niiden toteutus, moottori kun lämpiää ja lumi pöllyää, niin tuntuu jäätyvän vaijerit jumiin aina käytön jälkeen. Saa olla rasvaamassa usein että pysyvät notkeina. Varsinkin lumenohjaimen vaijeri, joka tekee U:n muotoisen lenkin on melkein aina pakkasilla jumissa.
Muuten tuntuu tuo Loncin olevan ihan pätevä moottori. Tuossa on sähköstarttikin (verkkovirta), mutta ei sitä kyllä tarvitse, lähtee aina kertatempaisulla kelillä kuin kelillä.
Seuraavaksi tarvitsee tämäkin varmaan uuden kitkapyörän, pientä murenemista havaittavissa.