Näilläeväillämennään kirjoitti:Joo eikun osiksi vaan loota ja kattoa mitä on rikki.
Mulla olis tarjota Ladan 5v laatikon laakerointisarja. Korjaussarja tehtaan paketissa. 70€ olis hinta + postit.
Pistäppä korvan taakse ja muutkin jos joku tarvitsee.
Olisit vaan ostanut lootakorjaussarjan kun tarjosin 3.5.-18 Tarjosin hyvyyttäni ja sinä nauroit ja kepitit, että neukkulasta.....

Loota olisi tn. ollut kunnossa jo kohta kesäkuussa

. Kävit sitten hakemassa ne "halvat" sieltä rajan takaa...? Vai haitko kuitenkaan? Ja melkein puoli-ilman piti saada koottuna laatikko siellä... Saiko? Nyt se loota kuitenkin on uudelleen tai vieläkin rikki. No veettuilu tai ystävällinen opastus sikseen... Ei se laatikko tule ihmettelemällä, silmiä pyörittelemällä, kuntoon.
Asiaan, oletko tarkastanut tuon Ladanautin vinkin tuosta mutterista. En kyllä tiedä mistä mutterista Ladanautti puhuu, olisiko laatikossa jokin päätymutteri?!? Jossakin laatikon rataspakan perässä? Viimeksi olen n. 25v sitten purkanut ja myös kasannut jonkin tanarin laatikon, joten en tiedä tarkasti Ladan loodan rakennetta, mutta samankaltainen se kuitenkin on. Ilman ohjeita ja kuvia tuon tein, mutta en jaksa nyt muistaa aivan tarkasti rakennetta. Vaikea nyt sanoa muuta, mutta kyllä tuo laatikko pitää pudottaa alas ja katsoa mikä siellä on vikana. Ei se itsestään kyllä korjaannu, ja voi leipoa lopulta kokonaan.
Ja edelleen tuo korjaussarja on kaupan, ellen itse sitä äidy ostamaan itselleni varastoon....