oman netti sivun teko ohjeet???

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
Boris
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boris »

lada 1500s kirjoitti:mulla on joku huono netti sivu firmalassa,.se näyttää aika pieneltä ne sivut ku en ole laittanut kuvia :!: VOINKO LAITTAA LADA KERHON KUVIA :? :?

http://www.firmala.fi/~jesse91/index.ph ... eferenssit
On tuossa tuo muokkaa nappulakin.

Siellähän on jo käytetty Lada-kerhon kuvia... Miksi kysyt lupaa jos olet jo sitä kysymättä linkitellyt? Ulkoinen linkittäminen syö Lada-kerhon kaistaa. Voisit laittaa vaan ihan tavallisen linkin kerhon sivujen kuvaosioon.
nivailija

Viesti Kirjoittaja nivailija »

Onnistuin tosiaan tekemään kotisivut. Ne on siis yhden sivun mittaiset. Ajattelin tehdä paremmat, mutta yahoolla en onnistunut. Missä vika? Ja toiseksi, osaako kukaan sanoa miten poistan yahoolta kotisivuni? :roll:
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Lada Info osiossa on käytetty paljolti Konelan esite materiaalia ja siihen on saatu suullinen lupa Konelan pääkonttorista, mutta niiden käyttäminen sitten muualla, en mä siihen uskalla lupaa antaa.

kukapa osaa sanoa tuosta kuvien julkaisusta, jos olen itse kuvannut jossain tapahtumassa tai ihan vaikka kadun varressa jonkun auton, voinko huoletta käyttää niitä nettisivun materiaalina, täytyykö esim. rekisterikilvet, naamat yms tunnisteet piilottaa kuvasta?

tarvitaanko siis kuvassa olevan henkilön lupa tai auton kyseessä ollessa lupa auton omistajalta?

mitä tarkoittaa toi Boriksen "Ulkoinen linkittäminen syö Lada-kerhon kaistaa. Voisit laittaa vaan ihan tavallisen linkin kerhon sivujen kuvaosioon" mä en tajuu tosta mitään?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

"Ulkoinen linkittäminen syö Lada-kerhon kaistaa"

heh, mäkään en tosta tajunnut mitään, mutta aika hieno lauseen muodostus se kyllä on :lol:
(sopis hienosti vaikka tonne viivan alle.) :lol:
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
AI
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AI »

Lada-Jussi kirjoitti:kukapa osaa sanoa tuosta kuvien julkaisusta, jos olen itse kuvannut jossain tapahtumassa tai ihan vaikka kadun varressa jonkun auton, voinko huoletta käyttää niitä nettisivun materiaalina, täytyykö esim. rekisterikilvet, naamat yms tunnisteet piilottaa kuvasta?

tarvitaanko siis kuvassa olevan henkilön lupa tai auton kyseessä ollessa lupa auton omistajalta?
Julkisella paikalla saa kuvata ihan mitä lystää ja julkaista kuvat missä vain.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

AI kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:kukapa osaa sanoa tuosta kuvien julkaisusta, jos olen itse kuvannut jossain tapahtumassa tai ihan vaikka kadun varressa jonkun auton, voinko huoletta käyttää niitä nettisivun materiaalina, täytyykö esim. rekisterikilvet, naamat yms tunnisteet piilottaa kuvasta?

Eikös tässä tule kysymykseen sitten nämä ikä asiat? Siis jos kuvissa on lapsia. Meinaan kun olin kuulevinani joskus tässä että lasten kuvaaminen ilman vanhempien lupaa olisi kiellettyä. Ja kun tässä näitä lapsiin kohdistuneita väkivalta- ja seksuaalirikoksia on puitu että olisi tullut myös laki ettei alaikäisten luokkakuvia julkaista esim. koulujen sivuilla.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
LamaAjanElvis

Viesti Kirjoittaja LamaAjanElvis »

minä koitin tonne firmalaan sivua tehä mutten saanu mitään aikaseks. meinaan olla vähän tyhmä näitten koneitten kans ja vähän muutenkin.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
LamaAjanElvis

Viesti Kirjoittaja LamaAjanElvis »

ja onko mitään suomalaista paikka olemassa jonne vois pari kuvaa koneelta ladata ilmaseks?
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Jusu

Viesti Kirjoittaja Jusu »

LamaAjanElvis kirjoitti:ja onko mitään suomalaista paikka olemassa jonne vois pari kuvaa koneelta ladata ilmaseks?
MSN-yhteisö, sinne saa ladata 3Mt edestä kuvia. Liity sellaiseen, vaikkapa Lada-yhteisöön, tai perusta oma.

Itelleni olen semmoista yhden hengen yhteisöä väkästäny kuvagalleriaksi mutta enpä ole saanu valmiiks... :oops:
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

veli alexei kirjoitti:
AI kirjoitti:

Eikös tässä tule kysymykseen sitten nämä ikä asiat? Siis jos kuvissa on lapsia. Meinaan kun olin kuulevinani joskus tässä että lasten kuvaaminen ilman vanhempien lupaa olisi kiellettyä. Ja kun tässä näitä lapsiin kohdistuneita väkivalta- ja seksuaalirikoksia on puitu että olisi tullut myös laki ettei alaikäisten luokkakuvia julkaista esim. koulujen sivuilla.
Ei kai nyt Suomessa tommosia järjettömiä lakeja??! :shock:

Ei ainakaan vanhaan hyvään aikaan kun hysteria ei ollut vielä muotia.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Nonnis kirjoitti:
veli alexei kirjoitti:
AI kirjoitti: Julkisella paikalla saa kuvata ihan mitä lystää ja julkaista kuvat missä vain.

Kyllä mulle on ihan totena tollaisia väitetty. Ja ei ollut mikään vitsi. Kun viä muistasin että missä tosta oli juttua.

Mut siis ei tosta kovin kauaa ole kun tommosta vouhotusta oli ilmassa.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Nonnis kirjoitti:
veli alexei kirjoitti:
AI kirjoitti: Julkisella paikalla saa kuvata ihan mitä lystää ja julkaista kuvat missä vain.

joo kyllä näitä yksityisyyden suoja lakeja ja muita on viime aikoina toitotettu, alkaa jo ihan jännittää mitä saa tehdä ettei vaan loukkaa kenenkään yksityisyyttä.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Jankos

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Pikseli lehden numerosta 2/2004 alkaen muutama numero eteenpäin on juttusarja "Kuvaamisen juridiikka".

Oikein hyvä ja laajajuttusarja, mutta hieman kapulakieltä.

Täältä löytyy myös valokuvien(digikuvakin on valokuva) tekijänoikeuksista juttua:
http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/tekoik/valokuva.html
110HB
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 110HB »

Me kerran väsättiin kans sivut ja ilmaset sivut http://koti.welho.com/spentti3/
lada 1500s

Viesti Kirjoittaja lada 1500s »

jusu kirjoitti:
LamaAjanElvis kirjoitti:ja onko mitään suomalaista paikka olemassa jonne vois pari kuvaa koneelta ladata ilmaseks?
MSN-yhteisö, sinne saa ladata 3Mt edestä kuvia. Liity sellaiseen, vaikkapa Lada-yhteisöön, tai perusta oma.

Itelleni olen semmoista yhden hengen yhteisöä väkästäny kuvagalleriaksi mutta enpä ole saanu valmiiks... :oops:
missä oot tehnyt ton sivus :?: :?:
Vastaa Viestiin