Lähetetty: 4.1.2005 23:51
nykyisen Ladakerhon jäsenmäärä on kyllä noussut hälyttävän suureksi. Liiallisen jäsenmäärän vuoksi kerhon ehkä pitäisi alkaa vähentää aktiivista toimintaansa ja esiintyä matalammalla profiililla a'la Delta-Auto. 

Tämä kai se on, se yleisin (miltei ainoa) eroamisen syy.veli alexei kirjoitti:Kai näitä häipyy pikkusen aina kun jäsenmaksu jää maksamatta...
Eiköhän jäsenmäärän kasvu ala pikkuhiljaa tasoittumaan. Uusia Ladoja ei enää juurikaan tuu, ja entisiä hävitetään tasaiseen tahtiin. Jäsenistö "ukkoontuu" ja uusille mielipiteille ei ole tilaa. Jäsenmäärä lähtee laskuun ja lopulta jäljellä on tuommoinen 100-200 jäsentä, keski-iältään n. 55vuotta. Tähän tosin menee aikaa vielä tuommoiset 10-15v.samarai kirjoitti:nykyisen Ladakerhon jäsenmäärä on kyllä noussut hälyttävän suureksi. Liiallisen jäsenmäärän vuoksi kerhon ehkä pitäisi alkaa vähentää aktiivista toimintaansa ja esiintyä matalammalla profiililla a'la Delta-Auto.
Noinhan tässä käy ellei asialle tehdä pikaisesti jotakin. Itse yritän pelastaa jälkipolville erilaisia pelejä. Toisaalta pitäisi tolle tuonnille ja myynnille tehdä joskus jotain. Muuten loppuu Lada kalusto 15 vuoden päästä tyystin Suomesta.,_,/ukka kirjoitti:
Eiköhän jäsenmäärän kasvu ala pikkuhiljaa tasoittumaan. Uusia Ladoja ei enää juurikaan tuu, ja entisiä hävitetään tasaiseen tahtiin. Jäsenistö "ukkoontuu" ja uusille mielipiteille ei ole tilaa. Jäsenmäärä lähtee laskuun ja lopulta jäljellä on tuommoinen 100-200 jäsentä, keski-iältään n. 55vuotta. Tähän tosin menee aikaa vielä tuommoiset 10-15v.
,_,/ukka
Ja sitte tulee Kiados-tampereveli alexei kirjoitti:Kohta meillä kaikilla on pieni KIA.
Tuskinpa jäsenistö "ukkoontuu". Kyllä täällä on nuortakin verta ja sitäpaitsi Lada kestää isältä pojalle. Enemmän huolestuttaisi polttoaineen loppuminen noin 40 vuoden päästä...,_,/ukka kirjoitti:Eiköhän jäsenmäärän kasvu ala pikkuhiljaa tasoittumaan. Uusia Ladoja ei enää juurikaan tuu, ja entisiä hävitetään tasaiseen tahtiin. Jäsenistö "ukkoontuu" ja uusille mielipiteille ei ole tilaa. Jäsenmäärä lähtee laskuun ja lopulta jäljellä on tuommoinen 100-200 jäsentä, keski-iältään n. 55vuotta. Tähän tosin menee aikaa vielä tuommoiset 10-15v.samarai kirjoitti:nykyisen Ladakerhon jäsenmäärä on kyllä noussut hälyttävän suureksi. Liiallisen jäsenmäärän vuoksi kerhon ehkä pitäisi alkaa vähentää aktiivista toimintaansa ja esiintyä matalammalla profiililla a'la Delta-Auto.
,_,/ukka
Nyt puhut asiaa. Näin se just menee. Osittain valitettavasti, osittain pakon sanelemana.,_,/ukka kirjoitti:Ladat vähenee, niiden hinnat nousee, nuorilla ei ole enää vara hankkia, vanhemmilla on ja ostavat muistoja verestääkseen. Tämä on huomattavissa esim. jenkkiauto ja HD/brittipyörä kerhoissa. Ei kenelläkään nuorella ole enää varaa hankkia oikealla 8koneella olevaa jenkkiä, toisin kuin polttoaine kriisin aikoihin 70-80 luvun vaihteessa. Nyt on jo huomattavissa esim. nivojen ja nappisfarmareiden hinnan nousu, josta seuraa että ne päätyvät pikku hiljaa vanhemmille ja vakavaraisimmille henkilöille.
,_,/ukka
Joo ei miunkaan tarkotus näitä helmiä ole tuhota, vaikka yksi meni entiseksi viimevuonna, ja nykynen sen pirun kuorma-auton takia...RTJN65 kirjoitti: Itse yritän pelastaa jälkipolville erilaisia pelejä.