Ural 375D 6x6
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
http://www.mil.fi/laitokset/pvmatl/kuljetusvarikko.dsp
Tua on jotain. Mutta toi ilmottelu on vähän niin ja näin joskus...
Tua on jotain. Mutta toi ilmottelu on vähän niin ja näin joskus...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Tässä on viestiketju aiheesta:
http://nanno.homeip.net/ladaboard/viewtopic.php?t=3586
Miten olet ajatellut saada tuollaisen kotia? Karkea hinta lavettikuljetukselle on n.1Euro/km.
,_,/ukka
http://nanno.homeip.net/ladaboard/viewtopic.php?t=3586
Miten olet ajatellut saada tuollaisen kotia? Karkea hinta lavettikuljetukselle on n.1Euro/km.
,_,/ukka
Autoton on huoleton
- Lada-Jussi
- Viestit: 10242
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
Kuinkahan raskas on käännellä tuollaista 8000kg:n 6x6 kuorma-auton rattia, jos se ei ole hinattaessa käynnissä=ohjaustehostin ei toimi? Jos se taas on käynnissä, niin bensaa palaa. Laskettuna yhteen veto-auton(oltava vähintään hinattavan auton painoinen) kulut ja Uralin kulutus aletaan lähestymään tuota Euro/km kustannusta. Lisäksi olen ymmärtänyt, että noissa armeijan poistomyyntikamppeissa ei ole toimivuus takuuta. Eli ei ole ostohetkellä välttämättä ajokunnossa tai edes käyntikunnossa.nomercy2 kirjoitti:..toi kotiinkuljetus on visaisempi pulma,mutta ajatuksena oli hinata toisella kuorma-autolla ja puomi väliin,mut tää on nyt viel raakile asteella joten mahdollisesti aiheutuvia ongelmia en ole vielä sen kummemmin miettinyt..niitä varmaankin ilmenee? Ajatuksia¨/pointteja moisesta ideasta??
Tuo Euro/km ei ole mikään hinnaston hinta, joku voi ajaa lavettia/raskasta kuorma-autoa halvemmalla, joku taas ottaa enempi. On vaan semmoinen suuntaa antava lukema raskaan kaluston käytön kustannuksista.
,_,/ukka
Autoton on huoleton
- Lada-Jussi
- Viestit: 10242
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
mun käsittääkseni sieltä on kaikenmoisia ajopelejä viety siirtolapuin, mutta ongelma voi olla siinä jos auto ei toimikaan (kun toimivuudesta ei ole takuita) kuinkahan monta tuntia siinä on aikaa näpertää kunnes auto pitää olla siirretty pois?,_,/ukka kirjoitti:Tuo kannattaa kyllä selvittää, että saako noihin siirtolappuja? Siirtokustannuksissa säästää puolet, kun oletetaan että kulutus rauhallisella ajolla jäänee alle 50Litraa/100km.Lada-Jussi kirjoitti:siirtolapuilla
,_,/ukka

- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Säännöissä se kerrotaan ihan koska pitää olla kadonnut. Jos ei ole niin sitten siirtyy takaisin SAInt omaisuudeksi. Rahoja ei saa takasin. (meniköhän se näin)Lada-Jussi kirjoitti:mun käsittääkseni sieltä on kaikenmoisia ajopelejä viety siirtolapuin, mutta ongelma voi olla siinä jos auto ei toimikaan (kun toimivuudesta ei ole takuita) kuinkahan monta tuntia siinä on aikaa näpertää kunnes auto pitää olla siirretty pois?,_,/ukka kirjoitti:Tuo kannattaa kyllä selvittää, että saako noihin siirtolappuja? Siirtokustannuksissa säästää puolet, kun oletetaan että kulutus rauhallisella ajolla jäänee alle 50Litraa/100km.Lada-Jussi kirjoitti:siirtolapuilla
,_,/ukka
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.