Koneella (302 cid V8) ajettu 25 tkm ja kori 100% ruosteeton (Californiasta tullut), täysin alkuperäinen kunto, ei räpellyksiä. (Vaihdossa kelpaa Lada )
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Koneella (302 cid V8) ajettu 25 tkm ja kori 100% ruosteeton (Californiasta tullut), täysin alkuperäinen kunto, ei räpellyksiä. (Vaihdossa kelpaa Lada )
katoppas perkelettä jenkki granaatti... oon kuullut mutten ennen ole nähnyt... siisti "bluesahtava" peli! ja on sulla näköjään muitakin autoja ollut... vau!
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Mites se meni että 'Voorti ei oo auto ja piika ei oo ihminen'.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
äläs kuule ala yhtymään mun tulevan tyttöystävän kanssa
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Alexei se taas tunkee kul... sormensa joka paikkaan. Sitä paitsi piikakin on ihminen ja foorti auto
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Vanja-eno kirjoitti:Lisää tämä niihin. http://groups.msn.com/HogGarage/nykyise ... hotoID=411
Eikös tuo Grenada oo Fox alustalla varustettu? Sehän tarkottaa sitä että kaikki Mustangien osat ja viriosat käy siihen. Noita taidetaankin jenkeissä rakentaa sleepereiks.
Oishan se varmaan heinoa että ois ulkopuolelta geneerinen jenkkilaatikko ja pinnan alla muhis Mustan Shelby Cobra.
Jepp! Olet oikeilla jäljillä. Tampereella on jo yks 2D Fairmont varustettu järettömän kokosella isolohkolla... ja kyllä lähtee
Tossa olis kyllä hyvä sleeperin aihio, kori on loistotikissä ja kone tosi vähän ajettu. Katinkin saa poistaa jos haluaa. Osaava hemmo tekis tuosta huiman pelin... itse tyydyn siihen tuommoisena, jos se mulla pysyy. Jos tuossa keväällä sais vähän ylimääräistä, niin laitan tuosta ilmastoinnin kuntoon.
minä nyt en edes unta osaa nähdä ton näköisistä naikkosista... aina ne perhana ovat unissakin vähän arkisempia... ei mitään pahoja silti... hmmm "vaipuu päiväuneen"
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks