Sivu 2/2

Lähetetty: 29.9.2005 21:00
Kirjoittaja sunbeam
Stefa kirjoitti:Ja jos oikeasti toimivan ja ajettavan haluaa niin katseet oikeiden turbokaasarien suuntaan.
Olis myytävänä oikea turbo kaasutin, se on autohiomon tekemästä turbo samarasta eikä ole paljoa käytetty 2vuotta ja sit varkaat rikko koneen. h 100e. maksaa ittesä takas viikossa näillä bensanhinnoilla 0400-767426

Lähetetty: 30.9.2005 15:35
Kirjoittaja evo2
kerrotko minkä merkkinen ja mallinen kaasari on kyseessä? 1 vai 2 kurkkuinen?

onko muita osia myytävänä ko. moottorista?

Lähetetty: 1.10.2005 0:46
Kirjoittaja sunbeam
:cry: :cry:
evo2 kirjoitti:kerrotko minkä merkkinen ja mallinen kaasari on kyseessä? 1 vai 2 kurkkuinen?

oNko muita osia myytävänä ko. moottorista?
On se ainakin kallista ajaa takamoottorisella,tarvii siirtyä etumoottoriseen naapurimaan autoon.kaasari on solex ja yks kurkkunen lisärikastuspiirillä ,samanlaisella kaasuttimella jarrutettiin opelin 2 litrasesta valijäähdyttimellä 200hv koneesta . se samaran kone oli muuten vakio ,kaasutin , turbo ja paksumpi kansipahvi ja sytytys ennakkoa oli rajoitettu :cry:

Lähetetty: 16.5.2006 21:34
Kirjoittaja ralli lada
onko kukaan yrittänyt paineistaa muuttuvakurkkuista solex 175 kaasaria(volvo tai saab) niitähän on laitettu ahtimen imu-puolelle ihan ilman muutoksia ja vielä suh´koht onnistuneesti.

Lähetetty: 17.5.2006 21:07
Kirjoittaja ralli lada
mutta jos tuollaista yrittäisi saada toimimaan edes välttävästi turbon painepuolella se olisi paineistettava? vai luulenko väärin?

Lähetetty: 19.5.2006 6:55
Kirjoittaja sunbeam
Meinaatko tolla solex 175 sella stromperia, jos meinaa ajaa taloudellisesti niin kannattaa unohtaa ja yhdellä tuplakaasuttimella saa harvoin turbo konetta toimimaan
kannattaa laittaa tuplat tai turbo käyttöön tarkoitettu vaiheittain aukeava tai yks kurkkunen kaasutin , jos haluaa kaasareiden kanssa pelleillä :wink:
ruisku on nyky aikaa

Lähetetty: 19.5.2006 21:50
Kirjoittaja ralli lada
sunbeam kirjoitti:Meinaatko tolla solex 175 sella stromperia, jos meinaa ajaa taloudellisesti niin kannattaa unohtaa ja yhdellä tuplakaasuttimella saa harvoin turbo konetta toimimaan
kannattaa laittaa tuplat tai turbo käyttöön tarkoitettu vaiheittain aukeava tai yks kurkkunen kaasutin , jos haluaa kaasareiden kanssa pelleillä :wink:
ruisku on nyky aikaa
saabin kaasarissa lukee 175CD MADE BY SOLEX, mitä meinaat yhdellä tuplakaasuttimella?
kyselin saabclubilta asiasta ja jotkut sanoivat että siinä on paine-letkulle paikka valmiina. Ja ei harraste auton tarvitse olla taloudellinen :)