Ladistiko köyhä?

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.

Ladistiko köyhä?

Kyllä
21
38%
En
35
63%

Ääniä yhteensä: 56

veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Köyhä olen kai kaikella tavoin (henkisesti ja fyysisesti). Että pakkaselle menee. Mut onhan kelit plussalla.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
ladamaster

Viesti Kirjoittaja ladamaster »

Niin olisiko köyhyyttä se, että peruseläminen; syöminen ja asuminen, on puutteellista?
Ahdistukseen ja köyhyyden tunteeseen saattaa sitten johtaa vaihtoehtojen vähyys; esim pienillä paikkakunnilla ei kovin suuri työnantajien määrä; kenties?

Kuinka paljon sitten jää valuuttaa peruselämisen jälkeen ja mitkä ovat toiveet ja haaveet asioista, joidenka toteuttaminen vaatii rahaa, on myös aiheuttamassa köyhyyden tunnetta.

Ladailu käyttöautoiluna on nykyisin varmastikin kokonaistalodellisesti siitä halvemmasta päästä; sikäli kun on autoa omistettava.

... niin muistakaa: tämän vuoden veroja ei ole vielä maksettu! Vasta juhannuksen jälkeen on loppuvuosi "omaa" rahaa ansainnassa.
dJONY

Viesti Kirjoittaja dJONY »

Eetvartti kirjoitti:köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa. niihän ne merkeles äijät toitottaa. Mutta ite ku opiskelija olen niin täytyy sanoa että ei sitä ylimäärästä paljo ole.
Mutta eikös asia ole niin että, kun ostaa halvan, niin se hajoaa heti, ja tulee kalliiksi, ja jos käyhä ostaa halpaa, joka tulee pitemmän päälle kalliiksi niin silloin on köyhä ostanut jo alustalähtien kallista... Tai jotain sinnepäin...
2107 1600SL 91 MYYTY
2101 1200L 88 Projekti
2107 1300S 90 R.I.P.
2105 1500S 92 Ratapeli
2107 1300S 90 Projekti
2107 1700i 96 Nykyinen menopeli
2107 1600SL 94 Kunnostusta vailla
2105 94 Purkuauto
2101 1200l 88
2105 1200S 88 Purkuauto
aropupu

Viesti Kirjoittaja aropupu »

mistäjöhän tulee myytti että halvempi(lue harvinaisempi) auto tekee ihmisen köyhäksi...mulla on lada ainaki sen takia että se lähtee käyntiin.tänä aamunakin kattelin lahdessa taas kun suht tuoretta mersua kiikutettiin hinurilla korjattavax.sivusseikka on se että mulla hajos jarruvalokytkin aamul.
Boris
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boris »

Mää tuun ainakin ihan hyvin toimeen. Tosin Ladasta luovuin juurikin siksi, että sen pitäminen vei niin paljon rahaa. Bussilla kun kulkee 52 euroo/kk rajattomasti. Mutta kyllä minkätahansa muun auton pitäminen olisi ollut yhtä kallista, jopa kalliimpaa... Opiskelijaelämää.
Boris
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boris »

Valintojen maailma. Urologi Tom of Finland. Oletko luuseri vai kova luu?

Tällä miehellä on ympärivuotisena käyttöautonaan Chevrolet Corvette, hän on kova luu.

Tämä mies käyttää julkisia kulkuneuvoja. Hän on luuseri.

Luu kurkkuun!
Team perseauki racing

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

en minä muusta tiedä mutta ainakin ladassa toimii muutkin valot ku parkit ja sumarit nii ja vilkutkin toimii sillon tällön toisin ku näissä bmw ja mersu tyylissä henkilö autoissa :? nii eikä tarvii nyppiä nastoja renkaista kesäks kuten amiksen opettajan uudesta mersusta
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Larzan

Viesti Kirjoittaja Larzan »

Team perseauki racing kirjoitti:en minä muusta tiedä mutta ainakin ladassa toimii muutkin valot ku parkit ja sumarit nii ja vilkutkin toimii sillon tällön toisin ku näissä bmw ja mersu tyylissä henkilö autoissa
Ostavat ihmiset niin kalliita autoja ettei ole varaa ottaa lisävarustelistalta niitä ajovaloja ja vilkkuja?? :wink:

ps. joka toinen valoton auto on mersu
materox

köyhä

Viesti Kirjoittaja materox »

:mrgreen: ennen oli rahaa ku rakennusmestarilla mutta nykyään rahat on koko ajan loppu lieneekö lievää tuhlaajan vikaa.......lada niitä ei ainakaan vie......
pappa- igor

Viesti Kirjoittaja pappa- igor »

ladisti ei voi olla köyhä, koska eihän kellään köyhällä ole varaa ostaa autoa jonka arvo on puolessa liikkeestä pois ajettaessa!! :lol:
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
Laduri

Viesti Kirjoittaja Laduri »

Rahaa tulee sen verran että saa vähän pintaa ruisleivän päälle ja jotain jää säästöönki...
Keep on truckin'
Team perseauki racing

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

niin ja ladistin ei tartte karsia hienouksia pois hinnan takia, esim katto, takapenkki ja rattiakaan ei ole puusta tarvinnut vääntää
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
povenza

Viesti Kirjoittaja povenza »

Nyt kun on tullut siirryttyä Lada-kantaan niin on varmaankin varaa ostaa uusi hirvikivääri. Poika on ollut Itävallassa kattomassa jääkiekon MM kisoja ja itte lähden pian Egyptiin. Että ei Ladisti ole köyhä. Henkisesti Ladisti on varmasti maailman rikkain tyyppi. :lol:
Doniv Povenza
LamaAjanElvis

Viesti Kirjoittaja LamaAjanElvis »

on siitä köyhyydestä jotain hyötyäkin... paino on pudonnut joulusta kymmenen kiloa... eikä dietti maksanut mitään.

toisaalta... enhän minä voi köyhä olla, onhan mulla kaksi ladaa.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Vastaa Viestiin