Sivu 2/2
lämmittettävyys
Lähetetty: 5.8.2005 22:03
Kirjoittaja Martigan
Ja eikös tuo lämmitettävyys ole vain, että lambda saa oikean lämpötilan nopeammin, jolloin mittaustulos saavutettaisiin nopeammin oikeaksi? Jolloin kai kylmemmänkin moottorin seos saadaan oikeaksi?
Re: lämmittettävyys
Lähetetty: 6.8.2005 8:50
Kirjoittaja Jankos
Martigan kirjoitti:Ja eikös tuo lämmitettävyys ole vain, että lambda saa oikean lämpötilan nopeammin, jolloin mittaustulos saavutettaisiin nopeammin oikeaksi? Jolloin kai kylmemmänkin moottorin seos saadaan oikeaksi?
Joo ja ei. Koska tuo anturi tulee noin kauas koneesta nini osakaasuilla ei anturi lämpene riittävästi ja ei toimi silloiin oikein.
Lähetetty: 12.8.2005 18:01
Kirjoittaja Stefa
Pöhö: Kerkiää niin harvoin nykyisin foorumille, että taisi jo tuo Jankos kertoa kaiken oleellisen.
Tietenkin jos vain yksi kurkku pimeänä niin kaasarin saatava bensaa juuri tuon saman kohokammion takia
Onahn tulpat jne katsottu ettei ole esim rikkaan seoksen takia kyntteli pimennyt?
Lähetetty: 13.8.2005 0:40
Kirjoittaja ladaraider
On muuten nuo Dellortot harvinaisen hyvät yksilöt, pysyvät hyvin säädöissään ja toimivat mainiosti, jotta kiitoksia niistä vain kaverillesi

Lähetetty: 9.11.2005 19:40
Kirjoittaja kurppa81
katoppa mikä siellä on tukossa...
Lähetetty: 10.11.2005 18:57
Kirjoittaja v1lh0-
Mitkä solexit noi on ja monimilliset? Teitk imusarjan itte vai löytykö jostain??
Lähetetty: 29.11.2005 15:19
Kirjoittaja Lada_VFTS
Neulaventtiilistä tuo tuskin johtuu, koska saa myös toiselle kurkulle bensan saman venttiilin kautta. Eikös solexeissa ole nuo suuttimet alapuolella, jos näin on en yhtään ihmettelisi et käyttämättömissä kaasareissa kaikki mahdollinen lika on jämähtänyt jumiin. Ja nuo ilma vuodot voit testailla starttipilotilla, koneen käydessä pilottia tiivisteihin ja kuuntelet alkaako käymään neljällä. Tietysti olet laittanut jarrutehostajan letkun sille varattuun paikkaan, ettei ole isoa reikää yhteen kurkkuun.
