lasku ongelma ja hymiöitä

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
Nerd-O
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nerd-O »

Ihmiset mitkä kirjoittaa netissä voisi oikeasti miettiä hetken tuota nettikirjoittamista. Jos näkisit kaverin suoraa nenusi edessä niin sanoisitko sille täysin saman asian päin naamaa? Eli näitä netissä kirjoitettuja juttuja ei kannata ihan niin tosissaan ottaa :wink: Ja mitä noihin hymiöihin tulee niin omasta mielestä niillä on merkitystä missä kohtaa viestiä sen laitat ja minkälainen hymiö se on.

Jos laitat tämän :cry: hymiön niin olet varmaan tosi onnellinen kaveri asian suhteen :wink: Mut juu. Ei oteta hernuja nenuun. Kunhan mietiskelen.
- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

no jankos
koska en saa sinulta yv:llä kysyä kysyn tässä
kuinka tuo pirunpää paiseet tulkitaan?
ja miten minä vastatessani hitsi?
'aatee'

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

no kyllä toi :evil: mun mielest sopii vaikka "mun lada meni paskaks :evil: "
tai toi toinen :twisted: sopisi "hakkasin ladan ikkunat rikki :twisted:" noi oli vaan huonoja esimerkkejä kuka nyt ladastaan ikkunat hajottaisi :shock: kuhan keksin jotain
alkaa vähän helposti hitsi keskustelu :?
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
ladamaster

Viesti Kirjoittaja ladamaster »

'aatee' kirjoitti: alkaa vähän helposti hitsi keskustelu :?
No näin on; varsinkin kun monissa yhteyksissä tuntuu välillä olevan jokatoinen tämä v:llä alkava alkava sana; toisella kotimaisella sama asia f:llä alkava sana; ihan sama meneekö hyvin tai huonosti tai jotain siltä väliltä; niin kaiken tuntemuksen voi korvata tällä yhdellä sanalla. Silloin kai sitä kuvitellaan, että voi kirjoitella mitä vaan kun kerran puhutaankin mitä erite suuhun tuo.
... kai sitä alkaa jo olla NIIN vanha, että korviin alkaa koskee
'aatee'

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

nuorten keskuudessa vähintään joka toinen sana on hitsi esim "mulla on hitsin komee pv se kulkee iha vitusti"
kyllä iteki käytän tota sanaa mutta en iha niin paljon
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Huhhuh :shock: :?

Komppaan Jankosia, koittakaa nyt varsinkin pressa miettiä vähän ennen kun otatte nokkiinne, kaikkea ei kannata pitää hitsi tai elämä on hirvittävän stressaavaa. Mun mielestä topicin aloittaja ei murissut mistään, vaan KYSYI kuinka hänen jäsenyytensä laita on. Kaikilla ei toki ulosanti aina ole niin selkeää, mutta tässäkin asiassa moittijat voisivat katsoa peiliin :roll:

Eikä se hymiöiden käyttö ole sulta pressa pois, vaikket itse niitä osaisi/haluaisi käyttääkään. Niiden käyttöä on sitä paitsi vaikea estää, jos ei estä tyystin kuvien postaamista suoraan tekstiin :twisted:

Kieltämättä hymiöt köyhdyttävät kieltä, sillä niiden välittämä viesti pitäisi muuten kirjoittaa monisanaisesti. Ilman hymiötä tai muuta selvennystä viesti saattaa tuntua töksähtävältä ja tylyltä. vaikkei sen sitä tarkoitus olisikaan olla. Pressankaan lyhytsanaisista viesteistä ei aina tiedä onko tarkoitus uhota vai vitsailla, kun mitään hymelöä ei ole perässä keventämässä. Mä ainakin saan usein niistä vihamielisen kuvan.

Toisaalta hymelöiden väärinkäyttökin aiheuttaa ymmärrysongelmia, eli joku voi heittää niitä huvikseen ihan käsittämättömään asiayhteyteen, mutta uskoakseni normaalit ihmiset tulkitsee nuo suunnilleen samalla tavalla

TESTING...

:D oikein iloinen tai huvittunut
:) iloinen
:( surullinen
:o hämmästynyt
:shock: järkyttynyt
:? hämmentynyt
8) "cool"... no mites ton nyt suomeksi määrittelisi?
:lol: nauraa
:x kiukkuinen
:P tolle on kans vaikee keksiä yksisanaista määritelmää... "kieli poskella"? kuitenkin siis ei niin vakavissaan
:oops: nolostunut
:cry: oikein surullinen, itkee
:evil: vihainen
:twisted: pirullinen (hyvä provosointihymelö kuten keskustelu osoittaa)
:roll: pyörittelee silmiään, vähän väheksyvä hymelö(?)
:wink: iskee silmää
:!: huutomerkki
:?: kysymysmerkki
:idea: idea
:arrow: nuoli
:| vähän surku (?)
:mrgreen: repeilee
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Jepjep, Nonnis puhuu täyttä asiaa.Hymiöiden tarkoituksena nimenomaan on lisätä "tunteita" tai muuta vastaavaa viesteihin, jota ei näin netin välityksellä muuten oikein pysty välittämään.

Ymmärrän sen täysin, jos joku ei halua käyttää hymelöitä viesteissään.Mutta jos pressaa riepoo se, että porukat käyttävät hymelöitä, niin ne saa hyvin helposti huitin v*ttuun hallintapaneelin Hymiöt-kohdasta, jonka jälkeen ei tarvi niitäkään sietää.Ja mullekin jää pressan viesteistä aina tyly kuva, en voi sille mitään, kun ei tosiaan tiedä hitsi se vai on iloinen??!

Eräskin asia, joka meikää risoo, on se että suurin osa porukoista ei osaa/viitsi quotettaa.Tietenkään ei tarvitse quoteta esimerkiksi topicin aloittanutta, jos vastaus liittyy suoraan siihen.
Mutta jos joku kysyy topicin keskellä jotain, joku vastaa ihan muuta väliin ja toinen vastaa quotettamatta ekan kysymykseen, niin jopas menee sekavaksi.Eli opetellaan käyttämään quoteja, ei pitäis olla ylitsepääsemätöntä kenellekään :roll:

Ja todellakin, hepolevarin ekassa viestissä ei ollut mitään hitsi, vaan esitettiin vaan asiallinen kysymys, tosin sanamuodosta saa helposti tosikko väärinkäsityksen.Eikä tarvii heti käydä hitsi, jos on joku maksu maksamatta, syystä tai toisesta...

Ja jos arvon admineja risoo vaikka hitsin käyttö tällä poortilla, niin senkin tilalle saa ihan minkä tahansa sanan hallintapaneelin Sanasensuuri-kohdasta.

Että näin tänään :roll:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Mutta ennen kun hymiöitä ja sanoja ruvetaan sensuroimaan, toivon, että pidetään lähtökohtana että foorumi toimii käyttäjiensä ehdoilla ja palvelijana.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Kaukaasi

Viesti Kirjoittaja Kaukaasi »

Eikä se hymiöiden käyttö ole sulta pressa pois, vaikket itse niitä osaisi/haluaisi käyttääkään. Niiden käyttöä on sitä paitsi vaikea estää, jos ei estä tyystin kuvien postaamista suoraan tekstiin :twisted:

Kieltämättä hymiöt köyhdyttävät kieltä, sillä niiden välittämä viesti pitäisi muuten kirjoittaa monisanaisesti. Ilman hymiötä tai muuta selvennystä viesti saattaa tuntua töksähtävältä ja tylyltä. vaikkei sen sitä tarkoitus olisikaan olla. Pressankaan lyhytsanaisista viesteistä ei aina tiedä onko tarkoitus uhota vai vitsailla, kun mitään hymelöä ei ole perässä keventämässä. Mä ainakin saan usein niistä vihamielisen kuvan.
Yllä oleva on nonnikkselta lainattua...

Samaa mieltä ja enemmänki..

Vihamielinen kaikkitietävä ja aina oikeassa, tossa mitä mun mieleen tulee ilman hymiöitä pressasta..
En oo kaveria koskaan nähny mut viestit antaa tommosen kuvan..
Ja silti luulen et pressa ei ole ainoa tällä foorumilla kuka on joskus autojen kanssa töitään tehnyt, ja niistä tietää.
Vaikka onkin pohjanmaalta ni vois opetella toisenlaisen tavan,ehdottele älä käske, naisiin se ainakin toimii (ja ehkä ladafoorumin väkeen)
Esim: Lada ei käynnisty?
Pressa: väännä virta-avaimesta tollo

Näin vaan näin..
Lada ei käynnisty?
Pressa: oletko koittanu vääntää virta-avainta.

Ja kaikki hymiöt perään ja arvatkaa mielentila...
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Kaukaasi kirjoitti: Kieltämättä hymiöt köyhdyttävät kieltä, sillä niiden välittämä viesti pitäisi muuten kirjoittaa monisanaisesti. Ilman hymiötä tai muuta selvennystä viesti saattaa tuntua töksähtävältä ja tylyltä. vaikkei sen sitä tarkoitus olisikaan olla. Pressankaan lyhytsanaisista viesteistä ei aina tiedä onko tarkoitus uhota vai vitsailla, kun mitään hymelöä ei ole perässä keventämässä.
Kaikki hyymiöt ei suinkaan kevennä! "Pahimmat" voi korvata sanonnoilla: "Haista vi*tu", "vedä käteen" tms. Eli ei oo ihme jos vetää herneen nenään kun asialliseen vastaukseen saa vastaukseksi "pirullisen OK:n".

,_,/ukka
Autoton on huoleton
pressa

koska väki ei tykkää että lähestyn yv:llä niin kaukaasille
koska tai missä olen vastannut
väännä virta-avaimesta tollo
Kaukaasi

Viesti Kirjoittaja Kaukaasi »

Toi oli vaan esimerkki sun tavasta vastata...
Et oo kellekkään noin vastannu mut tohon tyyliin yleensä vastaat..
Lara-Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lara-Mies »

Otan kantaa tähän asiaan sen verran että Kaukaasi puhuu vähän mutta asiaa noista vastauksista.. Kyselin tässä muutama päivä sitten että mistä sais halvalla pakoputken mun autoon ja mitä osia siihen pitää ostaa niin vastaus oli.. (En mainitse nimeä ettei mene herne nenuun..) Että mene Motonettiin..
En kai minäkään ole niin tyhmä (vaikka hesassa asunkin)että en sitä tiedä mutta kun siellä ei ole.... :(
pressa

mielestäni en ole käyttänyt mitään tollo loppuja missään mutta vastaus on yleensä selkeä ja ytimekäs
ja kuten olen monelle todennut että en ilmaise itseäni kirjallisesti niin selkeästi kuin suullisesti
mutta tuleppa kokoontumisiin ja jutellaan
äläkä nyt luule että haastan tappeluun kun sanon että jutellaan
pressa

kyllä ainakin kun viimeksi motonetin luetteloa katsoin niin siellä oli myös kattimallin putki
no anteeksi jos se että vastasin oli hitsi niin siitä sitten
Vastaa Viestiin