Sivu 2/2
Lähetetty: 27.5.2007 15:32
Kirjoittaja Aapo89
Kyllä mulla ainaki 1.7 yli ysin puristukset on. en tarkalleen muista mitä se mittari näytti, kymppiä tai jotain. ei se varmaan mikään älyttömän tarkka mittari ollu mutta kyllä sillä silti näki ettei mitään oo vialla.
Lähetetty: 27.5.2007 15:38
Kirjoittaja Jokari
^^ Toiset puhuu puristusSUHTEESTA ja sinä puhut puristusPAINEESTA. Toista ei voi vaan mittarilla mitata

Lähetetty: 27.5.2007 15:39
Kirjoittaja Aapo89
Jokari kirjoitti:^^ Toiset puhuu puristusSUHTEESTA ja sinä puhut puristusPAINEESTA. Toista ei voi vaan mittarilla mitata

aha
noh, näin sitä oppii taas uutta

Lähetetty: 27.5.2007 17:22
Kirjoittaja iigorr
START kirjoitti:
onkohan iigor nyt kirjoittanut väärin?
jos siihen turbo koneeseen sitä meinasit niin silloinhan yleensä yritettäisiin vaan laskea noita hurjia puristuksia?
villi veikkaus on että puristukset putoaisi siihen missä ne kaikissa muissa koneissa on (en vaan muista ulkoa mitkä ne on)
meinasin tosta hajonneesta 1.7 tehdä ihan toimivan vapari koneen ja sitten on 1.6 kone kantta vailla niin siihen meinasin 1.7 kantta laittaa.
Lähetetty: 28.5.2007 14:53
Kirjoittaja START
jaa jos asia on näin päin
siitä 1600:sta tulee tuolla yhdistelmällä kaiken järjen mukaan tommonen korkea puristeinen 1,6 eli samt puristukset kuin tuossa 1700 vakiona
mutta jos taas meinasit sen 1,6 ahtaa niin ei taida olla järkeä laittaa tuommosta kantta (no joo kyllähän se stefa sitä aina ihmettelee että miksi laskea hyviä puristuksia mutta...)
Lähetetty: 28.5.2007 15:31
Kirjoittaja destor
START kirjoitti:jaa jos asia on näin päin
siitä 1600:sta tulee tuolla yhdistelmällä kaiken järjen mukaan tommonen korkea puristeinen 1,6 eli samt puristukset kuin tuossa 1700 vakiona
mutta jos taas meinasit sen 1,6 ahtaa niin ei taida olla järkeä laittaa tuommosta kantta (no joo kyllähän se stefa sitä aina ihmettelee että miksi laskea hyviä puristuksia mutta...)
Kuten tuolla toisessa ketjussa kertoilinkin niin 1700 koneen kannen palotilojen ollessa vakiona 30ml ei siinä koneessa millään ole yli 9 puristuksia, ts. ladan vakio 1700i koneen rutut jäävät alle 9 vaikka tehdas toisin lupaakin. 1700i kannen siirtämisellä toiseen koneeseen ei voiteta kovin paljoa koska osa tuosta 1700 koneen kovemmista puristuksista johtuu suuremmasta porauksesta joka myötävaikuttaa puristusten nousuun. Jokainen voi näitä laskeskella eri koneille ja iskutilavuuksille sieltä toisesta ketjusta löytyvien arvojen avulla, jopa yhden laskurin osoitekin on annettu siellä.