Auto tarpeen mukaan, mutta paha on keksiä mistä rahallaan saisi enemmän autoa kuin Ladasta.
Tähän asti:
1200 -77
1300S -88
1600 SL -86
1200L -87
nyt Samara 1500i -96
Merkkiuskollisuus
Ihan merkkiuskollinen Ladalle ole ollut, eli ensin omistin länsihärpäkkeitä. Ladan löytämisen jälkeen en kyllä ole muuta merkkiä harkinnutkaan.
Entiset kulkimet:
Volvo 340 DL vm -85
Opel Kadett E farmari vm- 89
Lada 1200 L vm -87, eli ensimmäinen Ladani
Lada 2107 1300 S vm -91, katiton
Nykyiset kulkimet perheessä:
Lada 1200 L vm -87 eli Lempi, harrasteauto
Lada 2104 1700i vm -97 eli Sepe, oma käyttöauto
Lada Samara 1500i 3D vm -95 eli Patarouva, vaimon käyttöauto
Entiset kulkimet:
Volvo 340 DL vm -85
Opel Kadett E farmari vm- 89
Lada 1200 L vm -87, eli ensimmäinen Ladani
Lada 2107 1300 S vm -91, katiton
Nykyiset kulkimet perheessä:
Lada 1200 L vm -87 eli Lempi, harrasteauto
Lada 2104 1700i vm -97 eli Sepe, oma käyttöauto
Lada Samara 1500i 3D vm -95 eli Patarouva, vaimon käyttöauto
Henkilöautoissa olen enemmänkin malli uskollinen- nykyisin vain Samara i tulee kyseeseen -muut Lada mallit eivät kelpaa
Volga on kuitenkin suosikkimerkki.
Pakettiautoissa taas ja vain ainoastaan Transit pitkä ja puolikorkea versio.

Pakettiautoissa taas ja vain ainoastaan Transit pitkä ja puolikorkea versio.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Ja ne unohtuneet lisätty listaannoose01 kirjoitti:Auto tarpeen mukaan.
Tähän mennessä pihassa on ollut emännän autot mukaanlukien:
Opel: kadett D*2, kadett C*2, Ascona A
Ford taunus
Fiat: tipo*3, tempra, 127*2, 128
Mitsupisin takaveto lancer
mazda 626
toyota corolla
vw golf gt, golf 1,3
seat ibiza sxi
Lancia thema turbo
Saab 9000 2,0 16v turbo
Renault 19 gts
talbot horizon
Lada 1500s, 1200L ja 1,5 2107
Jotain varmasti unohtuikin

Noista käteensopivimpia merkkejä ovat olleet Lada ja Fiat, myös takaveto opelit on ihan hauskoja pelejä.
.
Juu, käyttötarpeen mukaanhan se menee. Autoilun alkuaikoina oli takaveto tojotia, sitten kymmenen vuotta avolava pakuja, pari japsia ja 4x4chevy. Nyt on Lada, mutta käyttötarpeet on muuttumassa, että pitäisi isompi auto hankkia. Lisäksi ehti tuon chevyn kans tottua automaattiin, eli sellainenkin on toivomuslistalla jos ja kun seuraavaa autoa katselen.
Taitaa olla yksi syy Ladan huonoon myyntiin. Aina kun käyttötarpeet muuttuu johnkin muuhun kuin vaatimattomasti varusteltuun keskikokoiseen perheautoon, niin edessä on merkin vaihto. Ja kun merkki kerran vaihtuu, niin vaihto saman merkkiseen on helpompi, hyvityshinta parempi yms. yms.
,_,/ukka
Taitaa olla yksi syy Ladan huonoon myyntiin. Aina kun käyttötarpeet muuttuu johnkin muuhun kuin vaatimattomasti varusteltuun keskikokoiseen perheautoon, niin edessä on merkin vaihto. Ja kun merkki kerran vaihtuu, niin vaihto saman merkkiseen on helpompi, hyvityshinta parempi yms. yms.
,_,/ukka
Autoton on huoleton
- Lada-Jussi
- Viestit: 10242
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
niin toi on totta, kun Ladalla ei löydy mallistosta vaihtoehtoa joka tarpeeseen. tehtaalla kai on joku tavoite että vuonna 2010 löytyis kaikista kokoluokista automalli ja malleista 3-4 eri korityyppiä, siis tilafarmarit yms, mutta siihen on siis aikaa ja sekin vain tavoite. Löytyyhän nykyiselläänkin maasturit ja tila-autot, mutta iso osa malleista pieninä määrinä tuotannossa ja vain kotimarkkinoille,_,/ukka kirjoitti: Taitaa olla yksi syy Ladan huonoon myyntiin. Aina kun käyttötarpeet muuttuu johnkin muuhun kuin vaatimattomasti varusteltuun keskikokoiseen perheautoon, niin edessä on merkin vaihto. Ja kun merkki kerran vaihtuu, niin vaihto saman merkkiseen on helpompi, hyvityshinta parempi yms. yms.

