no niin sakke alkaa päästä (hetkellisesti ) laatuautoilun makuun, vaikka ei tollasella kai paljoa voi ajella, pitäis laittaa jonnekin museoon.
Mites kun toi on tota L-mallia ja ei kuitenkaan Axtec ikää niin siinä on kai katti, mutta käsiryypyllinen kaasutin? onko rekisteröity vähäpäästöiseksi?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:no niin sakke alkaa päästä (hetkellisesti ) laatuautoilun makuun, vaikka ei tollasella kai paljoa voi ajella, pitäis laittaa jonnekin museoon.
Mites kun toi on tota L-mallia ja ei kuitenkaan Axtec ikää niin siinä on kai katti, mutta käsiryypyllinen kaasutin? onko rekisteröity vähäpäästöiseksi?
Jahans. Ällä lukee persiissä joo. Käsiryyppy löytyy ja nyt tankatessa ihmettelin kun missään ei ollut viitteitä tai ohjeita lyijyttömän polttonesteen käyttämisestä. Täytyykin huomenna tutkia täydellistä huoltokirjaa ja auton muita papereita.
sakke kirjoitti:Kauppasumma jäi reilusti alle puoleen pyyntihinnasta.
HUHUH!!
OHHOH!! älä sitten kuitenkaan myy sitä sillä hintaa vaan, lähinnä pyyntiin toinen mokoma lisää.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Lada-Jussi kirjoitti:
OHHOH!! älä sitten kuitenkaan myy sitä sillä hintaa vaan, lähinnä pyyntiin toinen mokoma lisää.
Eikös ne trokarit niin tee?
kyllähän aina pitää pyrkiä siihen että sijoitus tuottaa
siksi ei ehkä kannata ostaa asteekkia sijoitus autoksi
Sitäpaitsi lähtökohtaisesti hankin aina tämmöisiä omaksi ilokseni, mutta autoasioissa tuppaa olemaan meikäläisellä vähän semmoista tuuliviiri-ilmiötä, eli tekee mieli kokeilla erinäköisiä pelejä niin kauan kun elontietä riittää. Kuullostaa tuo viimeinen tekstinpätkäni muuten ihan joltain vanhainkodin mummelin tekstiltä?
kyllähän aina pitää pyrkiä siihen että sijoitus tuottaa
siksi ei ehkä kannata ostaa asteekkia sijoitus autoksi
Sitäpaitsi lähtökohtaisesti hankin aina tämmöisiä omaksi ilokseni, mutta autoasioissa tuppaa olemaan meikäläisellä vähän semmoista tuuliviiri-ilmiötä, eli tekee mieli kokeilla erinäköisiä pelejä niin kauan kun elontietä riittää. Kuullostaa tuo viimeinen tekstinpätkäni muuten ihan joltain vanhainkodin mummelin tekstiltä?
ihan kiitettävää trokaamista sinänsä jos autoa pystytään vaalimaan tällä tavoin, monet myy arvo-autoja peltoauto hintaan, on hyvä että asiaa tunteva pääsee väliin ja myy normaaliin hintaan ja auton joutuminen ennen aikaiseen hautaan vältetään. vaikka onhan noita rikkaita jotka voi ostaa peltoautoiksi tonnin parinkin autoja, ihan vaan rikkomisen ilosta.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Kuinkahan monta Samara Carlotaa on vielä tienpäällä?Nettiautossa on 2 Carlotaa myynnissä.Mietin Tässä että pitäisiköhän ostaa toinen,mutta en tiedä raaskinko moista harvinaisuutta käyttöautona sitten pitää