Parturissa on käyty viimeksi joskus viime vuosituhannella. Itse ajelen lähes niin lyhyeksi kuin koneella saa. Pikkusen pitää jättää karheaa sänkeä, että pipo ei pyöri talvella päässä.
nyt on kulunut noin kuukausi, on aina jatkuva ajanvaraus parin kk:n välein tuohon naapurikylän parturiin, ilman valmista aikaa saattaisi helposti mennä pari vuotta ennen kuin saisi varattua ajan ja letti olis jo aika komeessa mitassa siinä vaiheessa
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Ei ole tarpeeksi vaihtoehtoja. Ikinä en nimittäin ole parturissa käynyt Aina on kotona ollut leikkuu välineet ja muutoinkin tuollainen siilin veto ei ole kovin vaikeaa edes omalle emännälle
noose01 kirjoitti:Taitaa tuo lyhyt ja helppohoitoinen tukka olla melkoisen suosittu foorumilaisten keskuudessa? ainakin näyttää viestien perusteella siltä.
Kaveriani lainaten täällä on monta kyrpää pilattu korvilla
Oliskohan parturissa käynnistä noin 18 vuotta?Kotiparturikoneella tulee hiukset leikattua ehkä 6krt/v.Vaimoa olen pyytänyt leikkaamaan,mutta hän ei suostu.
Vai parturissa taisipa olla vuonna 1982. Vaimo rapsii liikoja pois silloin tällöin ja trimmaa kulmakarvat, parran ja viikset ruokkoan ite. Joskus nuorena olin Kemin ensteksi eniten Johnfogertyimmän näkönen mies. Enää taia olla ko mies
(tarttis saaha semmonen parrakas hymiö l. paise )
Ladalla ajaminen on machoa.
Ladan omistaminen machokismia.