Tuohon(kaan) harrastukseen en rahojani laita, joten aina on varaa pitää auto pihassa ja bensaa tankissa ja kun on vielä itse 24/7 ajokunnossa niin ei tarvitse senkään tähden kotona itsekseen möllöttää.
Team perseauki racing kirjoitti:nykysin tulee käytä ainakin se kerta viikossa... eilenkin meni taas hienosti 100e ja tänään jatkuu joskus on miettiny että kyllä sitä rahaa olis jos ei jois tai ostas bensaa
Onko darra? Löytyykö vieraita naisia keittiöstä vaatimassa aamupalaa?
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
kerran pari kuussa pitää käydä katselemassa farmille emäntää baareista, mutta ei noista oikein jaksa innostua, toveritkin räveltää nykyään ladoja niin pitkään ettei enää ehdi baariin sen jälkeen kun on jo suljettu.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Ihan baareissa on kyllä melkoisen harvassa, ei varmasti tule edes joka kk käytyä, ja vielä kun on tuo omakin emäntä aikansa vaatimassa. Ja tuon kanssa viettäisin mielelläni enemmänkin aikaa mitä nyt pystyn, tämä opiskelu eri paikkakunnilla vaatii ikävä kyllä veronsa
Tuskin koskaan. Ei ole mun juttu.
Töissä oon ollut kapakoissa niin monta vuotta, ettei enään jaksa sitä menoa. Vanhuus ei kai tule yksin...
Ja nyt uskaltaa olla täyskahjo ihan ilman viinaakin
Kerran Muhoksella kävin kysymässä tietä Konelaan.Luin lehdestä että ku koeajaa Lada 110 niin saa six-backin vaivanpalkaksi. Sain myös hienon Lada 110 orkkis mukin.Siitä lähtien..tuota..Moro!