KÄÄRMESALVA
Käärmesalvaa, mobilattia, zonia, hevoslinimenttiä, burree, sirdaludia, fysioterapiaa,,, Kaikkee sekaisin, mutta mistään ei ole hyötyä. Kiropraktikko toi avun, mutta näköjään vain vuodeksi. Taas sama kierre. Mut tätä se elämä on sit ku kerran erehtyy olee kyytis rajussa ulosajossa.
Mut ei pidä sen antaa haitata elämää.
Ei ole itsellekään mistään mömmöistä ollut apua, vielä vähemmän leikkauksista. Neljä olkapääleikkausta takana ja jatkuvat hermokivut kärsittävänä.Hande kirjoitti:Käärmesalvaa, mobilattia, zonia, hevoslinimenttiä, burree, sirdaludia, fysioterapiaa,,, Kaikkee sekaisin, mutta mistään ei ole hyötyä. Kiropraktikko toi avun, mutta näköjään vain vuodeksi. Taas sama kierre. Mut tätä se elämä on sit ku kerran erehtyy olee kyytis rajussa ulosajossa.
Vaikka ei haluaisi niin pikkasen elämää haittaa.
Haittaa, en sitä kiellä. Kyllä minäkin olisin halunnut jatkaa ammatissani, johon olen kouluttautunut, mutta se ei ollut enään mahdollista, niin ei sitten. Noi on elämässä ulkoisia seikkoja. Ei tärkeitä. Tärkeintä on säityttää positiivinen asenne elämään. Ja läheiset ihmiset.JTM kirjoitti: Ei ole itsellekään mistään mömmöistä ollut apua, vielä vähemmän leikkauksista. Neljä olkapääleikkausta takana ja jatkuvat hermokivut kärsittävänä.
Tarkoitin siis sitä, etten ole antanut vastoinkäymisten masentaa.
Töissä minäkin mieluummin olisin, mutta toistaiseksi tapellaan lääkäreiden ja vakuutusyhtiön kanssa. Läheiset ihmiset ovat tosiaan tärkeintä. Minä olen masentunutkin ja ihan täysillä, mitä sitä vähempään tyytyisi. Mutta eletään vaan ihan piruuttaan. Kun melkein kaikki tavoittelevat positiivista asennetta elämään niin minä olen ottanut positiivisen asenteen kuolemaan.Hande kirjoitti:Haittaa, en sitä kiellä. Kyllä minäkin olisin halunnut jatkaa ammatissani, johon olen kouluttautunut, mutta se ei ollut enään mahdollista, niin ei sitten. Noi on elämässä ulkoisia seikkoja. Ei tärkeitä. Tärkeintä on säityttää positiivinen asenne elämään. Ja läheiset ihmiset.JTM kirjoitti: Ei ole itsellekään mistään mömmöistä ollut apua, vielä vähemmän leikkauksista. Neljä olkapääleikkausta takana ja jatkuvat hermokivut kärsittävänä.
Tarkoitin siis sitä, etten ole antanut vastoinkäymisten masentaa.
Hieno asenne. Minun on pakko mennä heti huomenna lääkäriin, kun pitäisi saada eläkepaperit aikaiseksi. Kirjoittaisin kyllä itse valmiit paperit, mutta viranomaiset eivät kuulemma kelpuuta niitä.afrika kirjoitti:en laita mitään . minä kärsin. kärsin vaikka henki menisi. lääkkeitä en syö enkä lääkäriin mene. ärrkele!
Tarvittaessa nimikirjoituksenkin osaan vääntää riittävän epäselvällä käsialalla.
kukin elää tyylillään, mitä minä toisia mitenkään neuvomaan. Hyvä asenne toikin. Pistipä miettimään.JTM kirjoitti:Töissä minäkin mieluummin olisin, mutta toistaiseksi tapellaan lääkäreiden ja vakuutusyhtiön kanssa. Läheiset ihmiset ovat tosiaan tärkeintä. Minä olen masentunutkin ja ihan täysillä, mitä sitä vähempään tyytyisi. Mutta eletään vaan ihan piruuttaan. Kun melkein kaikki tavoittelevat positiivista asennetta elämään niin minä olen ottanut positiivisen asenteen kuolemaan.