Sivu 11/175
Re: Autontunnistusta
Lähetetty: 15.4.2013 17:14
Kirjoittaja Pavlovits
Olisi tuon näköiseen autoon voinut laittaa jonkun muunlaisen moottorin kuin 40-luvulta peräisin olevan kaksisylinterisen ilmajäähhdytetyn 850-kuutioisen. Olisi saattanut kysyntä olla vähän suurempaa.
Re: Autontunnistusta
Lähetetty: 20.4.2013 17:48
Kirjoittaja Pavlovits
Re: Autontunnistusta
Lähetetty: 20.4.2013 17:58
Kirjoittaja Jaska HKI
Ford Taunus
Re: Autontunnistusta
Lähetetty: 20.4.2013 18:56
Kirjoittaja ff8728
Säleikkö viittaa taunukseen, jotenkin tulee mieleen Simca oliko 1501...
Re: Autontunnistusta
Lähetetty: 20.4.2013 20:14
Kirjoittaja Pavlovits
Kaksitoistametrinen Taunushan se.
Re: Autontunnistusta
Lähetetty: 21.4.2013 22:16
Kirjoittaja samarai
Mikähän tämä?
Itsekin joskus tuollaisen omistanut.
Re: Autontunnistusta
Lähetetty: 21.4.2013 22:23
Kirjoittaja t tulppu
Simga 1100
Re: Autontunnistusta
Lähetetty: 21.4.2013 22:40
Kirjoittaja samarai
Kyllä, tuosta Simca 1100:sta oli myös Suomessa aika yleinen se "fourgonette" koppimalli.
Entäs tämä?- joskus tullut tällainenkin omistettua.

Re: Autontunnistusta
Lähetetty: 21.4.2013 22:44
Kirjoittaja t tulppu
dodge dart ehkä tai vastaavan hintaluokan auto. Mulla edellisen simgan Ti mallin ratti 110ja helvatin hyvä ruori..
Re: Autontunnistusta
Lähetetty: 23.4.2013 0:40
Kirjoittaja samarai
Se oli Plymouth Belvedere -63 eli Chryslerin tekemä niinkuin Darttikin. Vaihdoin tuollaisen joskus Leppävaarassa autojobbarilta, vaihdossa meni Elite -66. Huono kauppa sekin itselle oli, Belvedere oli jämäksi ajettu ja Mosse ei .
Entäs nämä?

Re: Autontunnistusta
Lähetetty: 23.4.2013 0:43
Kirjoittaja t tulppu
Posö 204 tai 304
Re: Autontunnistusta
Lähetetty: 23.4.2013 9:12
Kirjoittaja Pavlovits
Eikös 203. Ajanut olen tuollaisellakin.
Re: Autontunnistusta
Lähetetty: 23.4.2013 9:42
Kirjoittaja t tulppu
Vois ollakkin
Re: Autontunnistusta
Lähetetty: 23.4.2013 15:36
Kirjoittaja Pavlovits
Re: Autontunnistusta
Lähetetty: 23.4.2013 16:06
Kirjoittaja Warreossi
Trabant 601