Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
Tuolla Ammatti taidolla Ja Halulla tehdä noita hommia voi tehdä ihan mitä Haluaa ja viihtii..... Voi rakennella sen hienon Jenkin Tai rapean ranskalaisen... Ladalla vaan on hyvä aloittaa Harjoitukset... Jos ei saa Edes ladaa kuntoon niin luulen ettei saa sitä Jenkkiäkään kuntoon. Tämä yleisesti..
Kieltämättä Sergei on vähän lukenut minun ajatuksia. Jo aikaisemmassa entisöintiprojektissa (kupla) mietin että samalla työllä entisöisi jonkun jenkin. Mustang tai Charger ollut haaveena mutta euroja puuttuu iso läjä. Mukava Se on Ladaakin entisöidä ja tähän yksilöön kun on pitkät siteet niin kyllä jaksaa tehdä. Kiitoksia muuten kaikille kannustuksesta!
Kieltämättä Hyvin halutut Jenkit Raatoinakin Aikasta Hyvissä hinnoissa..Kun taas joku Amerikan mosse Jota ei kukaan juuri arvosta. Niin onko semmoinen Ehkä Ladan väärti.. Mene ja tiiä.. Mutta tuolla halulla tehdä Vielä teet Sen Mussenkin..Kun vain sopivat asiat kolahtaa paikoilleen,,Itsekkin tykkään Mussesta .. Itsellä ei raha. hermot. terveys. eikä ole niin pitkäjäniteiseen hommaan taitoa..Joskus tuli joku Käyttöentisöinti tehtyä..
Moi,
Hienon näköistä jälkeä. Ihan uudelta Ladalta näyttää. Kannattaa harkita tarkkaan mitä alustaan laittaa. Sain töistä pienen erän tuollaista olikohan Se nimeltään Elastop 50 tai jotain sinnepäin.Mustaa, hieman vedeneristeen kaltaista paksuhkoa, kuivuessaan kumimaista ainetta joka kestää ulkolämpötiloja. Vaikuttaa pätevältä aineelta ja tarkoitettu tiiivistämiseen, liimaukseen ja vedeneristykseen. Ajattelin vetäistä sillä Samaran keskipohjan ja takapään kunhan ensin ruostevauriot korjataan. Ai niin, ominaisuuksiin kuuluu vielä ruosteenehkäisy ja sitä myydään 5 litran päniköissä. Ymmärtääkseni Se on kestävämpää tai pidempi ikäisempää kuin tavalliset alustamassat.
*************************************************************** EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Tänään siirryin uuteen vaiheeseen tämän projektin osalta.
Sain vänkärin puolen ovien alareunat pakkeloitua, toisen jo kertaalleen hioinkin ja pakkeloin uudestaan.
Vanteet sain maalattua viikonloppuna eli valmista kalikkaa valmistuu hyvää vauhtia.
Jouset pitäisi alkaa hapottamaan tai hiekkapuhaltamaan puhtaaksi ja maalailemaan myös.
Nyt näyttää hyvältä tämä projektin valmistuminen, kun vain jaksais tämän maalausvaiheen painaa kunnialla loppuun.
Pakkelointi ja pohjatyöt jatkuvat. Tänään sain pölyyteltyä epäkeskolla ne alueet läpi joista en alkuperäistä maalia poista kaikkea.
Eilen kävin jo toiveekkaana hakemassa litran alkuperäissävyä numero 110, Rubiininpunainen. Ajatus on peräkontti ja moottoritila
maalata ja suojata piiloon ennen ulkopuolen maalaamista. Ja ovet myös maalata alta pois ja siirtää muualle suojaan ennen kopan maalaamista.
Pakkelointi etenee tuskastuttavan hitaasti. On tullut välillä pientä taukoakin pidettyä koko hommasta.
Jokohan tuo ois tänä iltana mennyt viimeinen kierros eli pääsisi kohta puoliin hiontavärit ruiskimaan niskaan.
Epäilen että vielä jotain paljastuu senkin jälkeen. Tuskaista ähertämistä tuo pakkelointi, epäkeskokin
sanoi työsopimuksen irti. Vaan kun tästä selviää niin iloksi muuttuu...
Ollu vähän projektiväsymystä, hitaasti on edistynyt. Toissa iltana sain kuitenkin aloiteltua pintamaalauksen ikään kuin pohjien tarkistusmielessä.
Takaovet ja moottoritilaa maalasin. Laiskuuttani en siivonnut tallia joten pölyhiukkasia laskeutui maalin pintaan. Eli myllytystä tiedossa. Parista
kohtaa irvistelee vähän huonot pohjatkin. Saapi nähdä jaksaako alkaa korjailemaan.