lada-mies kirjoitti:Minä vuonna nuo kromipeilit vaihtu mustiks näissä 1200l:ssä?
itse olin muistavinani 85 mutta en varmaks sano
toi on sellainen asia mistä ei vahvistusta saa juuri mistää, olisiko samaan aikaan kun helmalista vaihtui kumiseksi, joskus 85-86 kieppeillä tämäki tapahtui. käytetyistä on paha katella ku on peilit saattaanut vaihtua useita kertoja ja helmalistat revitty irti.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Bongasin viikonloppuna tuning-Samaran, isolla kantikkaalla takapuskurilla ja pakoputken tuplaulostulo tehty keskelle, vetokoukun kohdille. Tarraa ei näkynyt. Jos auto ei ollut huumorimielessä tehty, sanoisin, että takapuskuri oli mauton, vaikka auto oli muuten ihan hyvin tehty.
Perjantaina ajoin ruskean nappiksen perässä, joka veti peräkärryä ja kärryssä oli vanha mopo.
Töihin ajellessä eli vähän ennen kahta Mussalontietä Mussaloon päin punainen 2105:n kerhotarra takaoven kolmioikkunassa. Taisi olla sama minkä bongasin aikaisemmin viikolla Jumalniemessä.
Eilen oli liikenteessä nappis päivä , ensiksi jylpyllä kullanvärinen nappis meni aika haipakkaa karkuun ja karhulassa 2 nappista yksi beige ja punainen (ei oma) ja kaikkia ajoivat vanhat herrat nenä pystyssä